Gå til innhold

Jeg har modernisert bilparken. Bilder av min e39 530D.

Yngvejos
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg tatt skrittet og kjøpt meg en nyere bruksbil. Valget falt på en 98 530DAT varebil. :)

Den har elektrisk justering av stoler, ratt, speil etc. Comfortstoler, multifunksjonsratt, telefon, kjørecomputer, muligens timer på webastoen.

Ellers er den senket litt og har 18" rondell sommerfelger.

IMG_4232.jpg

IMG_4234.jpg

IMG_4238.jpg

IMG_4239.jpg

IMG_4240.jpg

IMG_4241.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis med "ny" bil. Så pen ut denne :)

Takk for det. :) Det er litt småplukk med den som feks pixelfeil, abs-problemer etc. Men siden den kostet halvparten av det de andre 530d til salgs gjør, har jeg litt å gå på. ;)

Aaah, nydelig syn for øyet. trur det e noe så går for tiå her på Haugalandet. E39 syken elle no. ;)

Hehe. Det er sinnsykt mye e39 på haugalandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil :D

Men fjern treverket :shock: Hører hjemme i båter..

En bil er en båt som har hjul. *lalala og så videre* :lol:

Jeg kommer nok ikke til å gjøre noe med treverket med mindre noen har listverk i sort å gi bort. ;)

Edit: Der var pixelfeilene i cdspilleren fjernet.

Fulgte disse instruksjonene.

http://www.bimmerboard.com/forums/posts/504260

Renset alle knapper inni den også. Plutselig hadde jeg kjørecomputer på cd-spilleren. :)

Før:

IMG_1213.jpg

Etter:

IMG_1215.jpg

Temperaturen ble stilt tilbake til celsius etter at bildet ble tatt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah, nydelig syn for øyet. trur det e noe så går for tiå her på Haugalandet. E39 syken elle no. ;)

Mange som har kjørt femmer vil som regel ha en ny femmer :wink:

Hvilken farge er det på bilen din yngvejos? 100% enig med filosofien din med å kjøpe billig og legge ut penger i etterkant. Kan jo på en måte forsvare kjøp av powerflex etc..

530 er ett heftig dieseldyr :) Grattis med ny bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som har kjørt femmer vil som regel ha en ny femmer :wink:

Hvilken farge er det på bilen din yngvejos? 100% enig med filosofien din med å kjøpe billig og legge ut penger i etterkant. Kan jo på en måte forsvare kjøp av powerflex etc..

530 er ett heftig dieseldyr :) Grattis med ny bil!

Ifølge utstyrslista heter den "Cosmosschwarz metallic 303". :)

Takker for gratulasjoner og fine kommentarer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med "ny" bil ;) Denne bilen kjenner jeg svært godt... Dette har nemlig vært min far sin pendler bil mellom oslo-tønsberg.. Solgte vel denne for 4år siden..Vet at han savner den enda! Mener jeg så i annonsen at km.stand stod på 230.000km?

Fornøyd med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med "ny" bil ;) Denne bilen kjenner jeg svært godt... Dette har nemlig vært min far sin pendler bil mellom oslo-tønsberg.. Solgte vel denne for 4år siden..Vet at han savner den enda! Mener jeg så i annonsen at km.stand stod på 230.000km?

Fornøyd med den?

Stilig. Da har du gjerne litt historie på den?

Ble den chippet når faren din hadde den, eller har det skjedd i etterkant?

Husker ikke hva som sto i annonsen, men det var ivertfall lavere enn det den hadde gått.

KM-stand er 261 000. Selger påsto at det bare var pixelfeilene som fikk det til å se sånn ut, men jeg fikk bekreftet det med diagnose. ;)

Jeg er veldig fornøyd med den sålangt. Når jeg får fikset de feilene som er, blir det nok en kjempebil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med den?

Stilig. Da har du gjerne litt historie på den?

Ble den chippet når faren din hadde den, eller har det skjedd i etterkant?

Husker ikke hva som sto i annonsen, men det var ivertfall lavere enn det den hadde gått.

KM-stand er 261 000. Selger påsto at det bare var pixelfeilene som fikk det til å se sånn ut, men jeg fikk bekreftet det med diagnose. ;)

Jeg er veldig fornøyd med den sålangt. Når jeg får fikset de feilene som er, blir det nok en kjempebil. :)

Han brukte bilen til kjøring mellom tønsberg og oslo.. bilen hadde en del problemer, som i at effekten ikke var som den skulle.. Det viste seg midlertidig at feilen skyldes noe hjernesoftware feil.. eieren som kjøpte bilen nullstilte dette og la inn nye data.. da fungerte den visst bra..

Han hadde bilen inn og ut fra bmw flere ganger, med blant annet turbobytte og en hel masse andre deler..

Alt i alt vet jeg han savner denne bilen, tross at den gikk på "tomgang" frem og tilbake på E18.. hehe! Så bilen var bare langkjørt i hans eie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...