DannyRS Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Digg med varme i rattet nå om dagen tenker jeg Ser ut som en bra bil dette. Kjører selv på grønne skilter, så velkommen i klubben Det er jo evig med plass foran selv med "statskassa" baki Hva sier original polizei om carbon emblemer? Eller bimmers folket flest? Mitt panseremblem er slitt, og har også litt sansen for carbon saken Hvordan var det å bytte det ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Digg med varme i rattet nå om dagen tenker jeg Ser ut som en bra bil dette. Kjører selv på grønne skilter, så velkommen i klubben Det er jo evig med plass foran selv med "statskassa" baki Hva sier original polizei om carbon emblemer? Eller bimmers folket flest? Mitt panseremblem er slitt, og har også litt sansen for carbon saken Hvordan var det å bytte det ut? Det er desverre ikke varme i rattet på den. Webastoen er også nede for telling, så bilen er en kald opplevelse i forhold til 520en min som har fungerende webasto. Å skru av innerskjermen og feilsøke på webastoen står høyt oppe på lista over ting jeg får ledig tid. Første prioritet med bilen er å bytte venstre abs-føler bak sånn at abs og girkasse fungerer som det skal. Jeg ble overrasket over hvor god plass det var framme i bilen. Jeg bruker plassen bak framsetene flittig til oppbevaring av mindre ting som jeg drar med meg inn i bilen. Hva originalpolizei sier om emblemene er jeg usikker på. Jeg er rimelig nazi på at det skal være originalt selv, men tok sjansen på carbonemblemer siden bilen er svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Ratt Tror carbonmerkene vil fungere på vogna mi også, antrasitt grå, matt svarte felger, shadowline.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 Ratt Er det mulig å montere de venstre knappene fra mitt ratt på dette? Jeg ser det mangler telefonknappene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 Byttet luftfilter og veivhusventfilter idag. Luftfilteret var en anelse større enn jeg hadde sett for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 lol, originalpolizei har ingen stemmerett når det gjelder bil, så dem skal du ikke høre på, trur bilen din blir bra jeg, med riktig stuk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 veldig fin bil det der... og den ga du bar 80 000 for?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 veldig fin bil det der... og den ga du bar 80 000 for?? Takker. Fikk den for 80 ja. Hvis girkassen holder, er det nok et godt kjøp. Jeg fikk redusert hyppigheten av "trans. failsafe program" drastisk ved å stramme til det ene hjullageret bak. Nå kommer det bare en gang i blandt. Håper det løser seg ved å bytte olje på kassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Januar 23, 2010 Share Skrevet Januar 23, 2010 ja for håpe det da... bytta akkurat ett hjul lager på min som var helt og fullstendig gåent.. må bare bytte bærebroene bak og ta en 4-hjuls kontroll nå så burde alt av understell være i orden.. men trans failsafe prog har jeg ikke fått noen gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2010 Bestilte meg ett sånt jeg. Nå er jeg lei av å subbe nedi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 sikkert lurt... har det på min fra KW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 Etter å lest om EGR-ventiler mistet jeg nattesøvnen av tanken på at motoren min resirkulerer sin egen eksos gjennom innsuget. (Tenk deg å ha en slange direkte fra anus til nesen, det er EGR prinsippet.) Jeg gikk derfor til innkjøp av en EGR-bypass. Ny og gammel ventil Jeg demonterte innsuget i samme slengen for å vaske utav soten som har blitt dannet av EGR. Her er noe å tenke på for de som fremdeles tror at diesel er miljøvennlig. Innsug og ny bypassventil montert igjen. Og til slutt en liten prøvetur. http://www.youtube.com/watch?v=9KBVoVu5bUc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Jeg gleder meg til å prøve dette som kom i posten idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Dette ser meget bra ut! Liker godt å se at bilen har en bra eier! Dette skal jeg si fra til fatter om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2010 Kjedet meg litt idag, så jeg eksperimenterte litt med gul film på lyktene. Jeg ødela den ene ringen, så nå kjører jeg med angel eyes kun på langlysene. Jeg er usikker på om jeg skal kjøre med eller uten angel eyes nå. Kunne også trengt svarte blinklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå