Gå til innhold

Jeg har modernisert bilparken. Bilder av min e39 530D.

Yngvejos
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Knalltøft med gule lykter på sort bil. Tenker jeg gjør det samme på fjernlysa mine :D

EGR er no dritt så flott du blir kvitt den. Har ikke tall på hvor mange EGR-ventiler jeg har bytta pga motorfusk osv :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du EGR-Bypass fra? :)

Jeg kjøpte den av han her.

http://cgi.ebay.co.uk/BMW-EGR-AGR-Diese ... 35a718a5a5

Men vær obs på at biler nyere enn 2003 eller noe sånt gir feilkoder når du kobler ut egr. Da må du programmere bort EGR fra softwaren til bilen.

Takker så meget! :)

Blir nok ikke noe problem med feilkoder hos meg, siden jeg skal bytte ut EGR ventilen på min 94 mod 325 tds.

Har for øyeblikket kun demontert å gjort rent innsug, pluss blokkert vakumslangen, til jeg får tak i bypassen. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg har bestemt meg for å ikke bruke penger på nye sommerhjul, så jeg beholder de kjipe rondelfelgene som fulgte med bilen.

Klarlakken var flasset, så jeg fjernet like godt all klarlakken med malingsfjerner og høytrykkspyler.

IMG_1224.jpg

For å skille meg litt ut ifra mengden, tok jeg turen til fargerike og kjøpte litt lakk til felgene.

IMG_1226.jpg

Får håpe det blir bra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskert og klar til lakk.

IMG_1229.jpg

Sånn ble det etter ett par strøk med lakk.

IMG_1232.jpg

Jeg skal legge noen strøk til og så klarlakk, så håper jeg at resultatet blir bra.

Det ble litt krangling med sprøyten pga tett filter i koppen, så jeg fikk spytting i begynnelsen.

Edit:

Testet to felger på bilen idag. Jeg synes det ble ganske bra. Felgene er litt lysere enn de fremstår på bildene.

IMG_4620.jpg

IMG_4614.jpg

IMG_4619.jpg

IMG_4617.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...