in2you Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Det der ble jo ganske stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Hvor kjøpte du EGR-Bypass fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2010 Hvor kjøpte du EGR-Bypass fra? Jeg kjøpte den av han her. http://cgi.ebay.co.uk/BMW-EGR-AGR-Diese ... 35a718a5a5 Men vær obs på at biler nyere enn 2003 eller noe sånt gir feilkoder når du kobler ut egr. Da må du programmere bort EGR fra softwaren til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Knalltøft med gule lykter på sort bil. Tenker jeg gjør det samme på fjernlysa mine EGR er no dritt så flott du blir kvitt den. Har ikke tall på hvor mange EGR-ventiler jeg har bytta pga motorfusk osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Hvor kjøpte du EGR-Bypass fra? Jeg kjøpte den av han her. http://cgi.ebay.co.uk/BMW-EGR-AGR-Diese ... 35a718a5a5 Men vær obs på at biler nyere enn 2003 eller noe sånt gir feilkoder når du kobler ut egr. Da må du programmere bort EGR fra softwaren til bilen. Takker så meget! Blir nok ikke noe problem med feilkoder hos meg, siden jeg skal bytte ut EGR ventilen på min 94 mod 325 tds. Har for øyeblikket kun demontert å gjort rent innsug, pluss blokkert vakumslangen, til jeg får tak i bypassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2010 Posten kom med litt godsaker idag. Ebay-bremseskiver og yellowstuffklosser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Pent! Hvor handla du yellowstuff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2010 Pent! Hvor handla du yellowstuff? Schmiedmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Pent! Hvor handla du yellowstuff? Schmiedmann. Har de hyggelig pris på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2010 Pent! Hvor handla du yellowstuff? Schmiedmann. Har de hyggelig pris på de? Det var den hyggeligste prisen jeg greide å finne ivertfall. Gav 1800kr for dem dem der. Det var billigere enn jeg greide å finne på ebay og andre utenlandske nettsider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 Jeg har bestemt meg for å ikke bruke penger på nye sommerhjul, så jeg beholder de kjipe rondelfelgene som fulgte med bilen. Klarlakken var flasset, så jeg fjernet like godt all klarlakken med malingsfjerner og høytrykkspyler. For å skille meg litt ut ifra mengden, tok jeg turen til fargerike og kjøpte litt lakk til felgene. Får håpe det blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Ohhh! Spennende!! Gleder meg stort til bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 dette blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 Maskert og klar til lakk. Sånn ble det etter ett par strøk med lakk. Jeg skal legge noen strøk til og så klarlakk, så håper jeg at resultatet blir bra. Det ble litt krangling med sprøyten pga tett filter i koppen, så jeg fikk spytting i begynnelsen. Edit: Testet to felger på bilen idag. Jeg synes det ble ganske bra. Felgene er litt lysere enn de fremstår på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå