Yngvejos Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 Vurderer å selge bilen. pris 99k: Utstyr: Kjørecomputer Comfortstoler i skinn med memory Nedblendbare ytterspeil med memory Alarm AC Avtagbart hengerfeste GROM interface til stereo. Tilkobling for usb, bluetooth, minijack og ipod. Steptronic tåkelys Cruisecontrol etc. Sjekk rammenr gs78161 for komplett liste. Bilen har rust i falsene på alle dører og panser. Bakluke er synlig angrepet på utsiden. Girkassen sliter av og til med å gire opp i 5. etter pådrag i 4. Da går den etter hvert i "trans failsafe mode". Det kan unngåes ved å gire manuelt ned i 3. når den ikke vil opp i 5. Feilkode: "5. gear speed monitoring". Oppgradert i senere tid med spax coilovers. Slissede skiver med yellowstuffklosser, ecotune decat downpipe og ecotune chip (245hk/500nm). EU-godkjent i 2010 hvor følgende ble byttet: Bremserør bak, traversforinger bak, stabilisatorledd bak, venstre bærearm og casterstag forran, stabilisatorforinger forran. Bakseter kan settes i gratis i år, men sittepute mangler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Er doningen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 Er doningen solgt? Har den enda, har ikke avertert så hardt for å bli kvitt den, siden jeg ikke vet hva jeg skal bytte den i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Flott bil:) Meina eg har sett dinna....og med gul folie på lyktene tenkte eg jo da måtte vera nåke du hadde... Har gått te innkjøp av den litt mindre og eldre eg...525TDS...kjekke bila:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå