Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
S.Arnesen: Vet Niklas kjørte med 417 hk, men trodde det var ment for et Gatebil-treff, også ble det en stund lenger, men har han ikke justert den litt ned igjen? Nå blir jo den enda hissigere da :D Skulle det ikke bli ny innmat og litt snadder der? Hvor mye effekt er det han går for da?

Niklas klarer ikke å justere antall hk ned igjen vettu, han som er hk hore til de grader :wink::lol: Nå blir Niklasmobilen hakket vassere ja. Blir bygd ny motor til han hos ess nå, som blir hevet i kjerra i begynnelsen av januar. Blir smidd innmat hele veien, og 470-480hk mener jeg han siktet etter :)

Skrevet

Jeg har en strålende brilliant ide:

Kjøper en billig billig e46 i norge.

Kjøper deretter en m3 fra tyskland.

Setter over 3-serie skilter.

Drall, masse hk!

Skrevet
Jeg har en strålende brilliant ide:

Kjøper en billig billig e46 i norge.

Kjøper deretter en m3 fra tyskland.

Setter over 3-serie skilter.

Drall, masse hk!

joa, er vel forsjåvidt en måte å gjøre det på au :?

Skal sies at en 330i kompressor drar godt ifra en e46 m3 da...

Skrevet
Kan jo foråvidt bare lappe på en kompressor på m3 også da ;)

Men tror dere at det er mulig å skifte skilter? Hvordan kan man bli tatt f.eks?

Eu kontroll??? Chassi nr og skilt nr stemmer ikke i vognkort???

ulykke som fører til at bilens id nr sjekkes...???.... er vel selvsagt.

Skrevet

Men tror dere at det er mulig å skifte skilter? Hvordan kan man bli tatt f.eks?

altså, sorry meg, men det spørsmålet der var rett og slett for drøyt for min del...

Skrevet

Var jo ikke så drøyt da:P han klarte å ramse opp 2 ting?

For det første så kræsjer jeg ikke :P (da er jeg jo like fucka uansett med 200hk mer i vognkortet i enn en vanlig 325)

for det andre setter jeg skiltene på den orginale ved eu-godkjenning da 8)

Vedder på at det er flere av oss, enn vi tror som gjør sånt, men er vel litt tabu!

Skrevet

For det første så kræsjer jeg ikke :P (da er jeg jo like fucka uansett med 200hk mer i vognkortet i enn en vanlig 325)

Vedder på at det er flere av oss, enn vi tror som gjør sånt, men er vel litt tabu!

Den diskusjon syns jeg du kan fortsette med på www.mopedportalen.no...

Skrevet

mener du at du er like fucka om du blir tatt for trimming, som når du blir tatt for trimming og identifikasjonsforfalskning??? Fjern eller?

Men for all del, gjør det du :)

Skrevet

hehe joda skjønner det, men det er "hvis" ditt og datt, så sjansen er jo faktisk ikke så veldig stor.

Men fra litt spøk til revolver, er det mulig å bygge om en 318 til en m3, hvis alt er gjort riktig? Må jo gå ann å gjøre noe lurt der da? At det skal være så vanskelig å lure staten altså :P

Skrevet
Men fra litt spøk til revolver, er det mulig å bygge om en 318 til en m3, hvis alt er gjort riktig? Må jo gå ann å gjøre noe lurt der da? At det skal være så vanskelig å lure staten altså :P

Selvfølgelig er det mulig. Men det koster penger og krever mer kompetanse enn du later til å ha, no offence.

Skrevet
hehe joda skjønner det, men det er "hvis" ditt og datt, så sjansen er jo faktisk ikke så veldig stor.

Det er en her som har gjort det du spør om..

Skrevet

Selvfølgelig er det mulig. Men det koster penger og krever mer kompetanse enn du later til å ha, no offence.

Alt koster penger, og tror ikke du er klar over potensialet til en BMW tydeligvis. Beklager fra min side og, hvis du skal kjøpe en BMW som du skal trimme så anbefaler jeg å søke litt frem og tilbake. Sugehester går, men koster mye. Kompressor er billigere, men mer risikofylt. Uansett hvordan du vrir på det. Det koster, og utifra spm u stiller. Jeg vet ikke om du er klar over at ting koster fort veldig mye penger + det krever en god del kompetanse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...