oddis Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 Du sto helt stille og ble truffet? Utrolig lite skade det ble på bilen din, så den må ha sneiet deg? For da jeg leste at du ble truffet bakfra i 90km/t er det smått utrolig at man klarer å være ved bevissthet etter noe sånt . Gå som sagt til legen og avkrev rønken umiddelbart. Kjenner to stk med wiplashskader.... søk opp lege umiddelbart! Bra noen mista lappen, for dette er galskap som virkelig ER farlig.
Glenno Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 jeg frå vel gjøre det, da jeg ikke greier å ligge på hodet elelr ligge på siden:(følte meg helt ok etter krasjen utenom hodepienen, men nå tar nakken på alvor:( får ta meg tur dit allerede imorgen. Du kan ha hjern rystelse å vet ikke om det er så lurt legge seg sove med det? Oppsøk lege med en gang, ikke vent.
eirik845 Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 det som er dut med amsvar forsikring at da driter forsikring selskapet i deg når du blir kjørt på. vis du hadde hatt del kasko eller kasko så hadde de fiksa alt får deg og snakka med det andre forsikrings selskapet.. Skal ikke si noe om ordleggingen i det innlegget,men vil derimot berolige deg en smule badsha, du ble påkjørt bakfra som resultat av en annen ulykke - det er IKKE din feil, så det spiller INGEN rolle om du "kun" har ansvarsforsikring, så lenge din bil er lovlig registrert og forsikret etter veitrafikklovens forskrifter har du retten på din side. vet han ble det men vis man har kasko så hjelper forsikrings selskapet ditt deg med å få penger osv. ut fra det andre selskapet.. SORRY FOR AT JEG IKKE KAN SKRIVE ELLER ORDLEGGE MEG RIKTIG!
badsha Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Skrevet Desember 17, 2009 Du sto helt stille og ble truffet? Utrolig lite skade det ble på bilen din, så den må ha sneiet deg? For da jeg leste at du ble truffet bakfra i 90km/t er det smått utrolig at man klarer å være ved bevissthet etter noe sånt . Gå som sagt til legen og avkrev rønken umiddelbart. Kjenner to stk med wiplashskader.... søk opp lege umiddelbart!Bra noen mista lappen, for dette er galskap som virkelig ER farlig. ja du kan tenke tenke deg når du skal til oslo så må du gjennom oslo tunellen, man kan kjøre både i den høyere del av tunellen og vensstre del. alle gangene har jeg kjørt i venstre del i tunellen når jeg skal til Oslo, men denne gangen kjørte jeg i Høyere. trafikken gikk meget sakte i tunellen og når jeg kom sånn ca midt i tunellen der biler kjører inn i feltet ble jeg truffet av enten mercedesen eller volvoen. noen sier at voloven hadde sinnsyk fart "vitne" i taxi fletet inne i tunellen, mens han i mercedes som lå bak meg skulle svinge ut i taxi feltet så volvoen traff merca på siden i voldom fart, og en av dem meg. Merca snurret noen meter bort mens volvoen føk av gårde i høy fart uten foreste felg, og da så jeg at han hadde høy fart selv om han traff oss! men slik jeg ser det hadde Volvoen altr for høy fart og han i mercedesen litt uoppmerksom og fikk fratatt lappen, følte heller at volvo mannen burde blitt tatt også alvorlig iogmed at han ahdde en meget hy fart i 50 km/h sone samt at han kjørte på taxifeltet.
Hyggmaister Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 Hva har du gjort, og hvem har du skada her i verden mann? Ser jo ut til å være regne ulykkesfuglen! Var ikke e36n din du krasja nå da? Håper det går bra med deg og at nakken ordner seg..Er nok ikke uvanlig å være litt øm i nakken etter en slik sak, men whiplashskader må man ta på alvor :S
opeth84 Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 jeg frå vel gjøre det, da jeg ikke greier å ligge på hodet elelr ligge på siden:(følte meg helt ok etter krasjen utenom hodepienen, men nå tar nakken på alvor:( Nakkeproblemer kan komme på etterskudd. Med meg tok det vel 2 år eller noe før jeg fikk varige skader i nakken. Dette skyldtes en idiotisk gymlærer som hadde null sikring i turn-timene på ung.skolen og syltynne madrasser å lande på. Endte med et fall på nakken over en 2-3 meter høy bukk, samt skadet ryggen og skulderen i fallet. Anbefaler deg iallefall på det sterkeste å ta kontakt med en lege og få sjekket nakken grundig. Ta gjerne og bestill timer til fysioterapeut. Der får du sikkert ulike nakke/hodeøvelser som du må gjøre for å trene opp nakken igjen. Dette har jeg selv vært igjennom. Det kan være ganske så tungt,men må til dersom det er meget ille. Lykke til videre, og håper virkelig at dette blir din siste ulykke i trafikken. 5 ganger er mer enn nok. Selv har jeg vært i 3 ulykker (bl.a en dødsulykke) allerede som 25 åring :S
wicky124 Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 tror nok ikke noen av bilene traff opelen din i no større fart enn 30km eller no...jeg ble påkjørt bakfra i 70km ca ifølge politiet...og min bmw ble smadret..hmm.. men oe...går det bra eller? legen min sa etter ulykken at det kan ta en ukes tid før nakkesmerter melder seg...
badsha Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Skrevet Desember 18, 2009 Hei Wicky bilen traff meg oppimot 90 kmh da eieren selv mente det, og man kan se bremsesporene er emget lange i tunellen, og politiet selv mente at farten måtte ha vært et sted mellom 80-90 km/h bilen traff selve dekket som tok mye av sammenstøtet. den var bøyd hel innover samt at hele dekket var bulkete. (boblete) så nei det var ikke et lite smell da halve siden til volvoen var nesten borte. samt at han kjørte uten felg etter smellen. skal til legevakten nå som nakkesmertene er blitt værre...
S.Arnesen Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 Hva er det bildene som er lagt inn her for noe? Det kan ikke ha vært den ulykken det? ser jo ut som om en har glemt å sette på brekket slik at bilen har trillet inn i opelen bare...
wicky124 Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 dette er en ulykke i 70km/t.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... 0#img_8793
badsha Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Skrevet Desember 18, 2009 stemmer sikkert at det er 70 km/h på deg men all kræsj er forskjellig men jeg ble truffet på siden i den hastigheten. det var først mercedesen som ble truffet på siden dvs på dør sidene, men jeg ble truffet etterpå.
wicky124 Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 ser iallefall ikke ut som om bilen din fikk skader tilsvarende 90-km/t...for å si det mildt...en opel corsa er IKKE så solid at den bare får en liten knust lykt..
Robkill Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 Synd med ulykken! Men, hadde du fått Merca i rævva i 90km\t ville ikke du sitti her å skrevet det der nå! i beste fall ville du vært på sykehus.
316 Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 Det sies at indre organer er i fare hvis man blir truffet stillestående i 70 kmt. Så det er bare å være forsiktig!
wicky124 Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 Synd med ulykken!Men, hadde du fått Merca i rævva i 90km\t ville ikke du sitti her å skrevet det der nå! i beste fall ville du vært på sykehus. kanskje i en e32...men ikke i en blikkmetall-corsa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå