Nytern Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Er nok sistnevnte ja.. Jeg liker de forøvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 http://www.m5board.com/photopost/showphoto.php/photo/9401 Det der er ikke turbinfelgene vel? http://www.m5board.com/photopost/showph ... photo/6753 Det er vel turbinfelgene? nei di gunnleif linket til er di orginale turbinfelgene som kom på 3,6litern, di andre kom når 3,8litern kom. men selve felgen er akkurat lik. det er bare dekslet som er forskjellig! det skal også nevnes at grunnen til turbinen er at det skal avkjøle bremsene, og den første typen skal ha best virkning. selv liker jeg begge felgene. ang prisvureringen så er det svert stor prisforskjell iforhold hvordan standen på bilen er. den olje lekasjen du nevnte ville jeg vert skeptisk til, s38 er ingen billig motor og mekke på om noe er galt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 Jeg liker uansett de felgene som står på! Nei, skjønner at folk er skeptisk til oljelekkasje.. Men når jeg kom får å se på den hadde den stått rolig siden i vår, og da var det bare to små oljeflekker på gulvet på størrelse med to erter. Trenger ikke å være så ille det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 neida, men har dere funnet ut hvor lekasjen er da? og hvordan er bilen iht rust? anbefaler og sjekke over understellet før du kjøper, da e34 har en uvane og spise foringer. blir fort noen tusen for og bytte understellet også, men slike ting er enkle og fikse ift rust da.. men ellers vil jeg anbefale e34 m5, morsome biler med god kjørekomfor. noe dyr og reparere motoren har jeg funnet ut, men det skulle jo bare mangle når den har den effekten den har. kan ikke samenlignes med en toyota rullator... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 Han som har bilen nå er mekanikker, og han har sjekka alt. Men fant ikke hvor det kom ifra! Den er veldig bra iht rust! Finnes ikke rust på karosseri, bare ett par steinsprang som jeg har funnet. Understellet virker bra, og han har byttet mye i framstilling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 har han sjekket kjedestrammeren? den pleier og lekke i membranen. kan også være løse bunnpanneskruer, de har en tendens til og skru seg ut. oljeretur fra topp til blokk kan også svette, er en oring der som kan være vekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 Jeg vet ikke hva han har sjekket eller ikke.. Men setter veldig stor pris på tips om hvor det KAN komme fra! Kan jo bare være en filleting som løse bunnpanneskruer som du sier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 kom på et par til. simmering i forkant motor på veiv og bakre simmering på veiv ved svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 For å være helt ærlig, så var jeg sikker på at DETTE er "turbines". Men DETTE er hva som er bak. At eikene er så "små" som mulig, for at mer luft skal komme til bremsene, og kjøle de ned Og disse "turbines" er ikke lette å stjele, da de er festa med bolter eller lignende på baksiden. Mener jeg på. Syntes turbines er utrolig fett jeg da. De andre M5 felgene er originale M5 felger, rett og slett. "Throwing Stars" som de ble kalt. Korrekt meg om jeg tar feil, men dette har jeg hørt av m5 eiere og m3 eiere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Ser det blir en liten avsporing dette. Men bilen denne topicen handler om har "throwing stars" kapsler. Felgene har ikke noe eget navn, men de er smidde alufelger. Throwing stars kapsler: Turbin kapsler: Felgene er de samme så man kan bruke både throwing stars og turbin kapsler på felgene. Det ble også levert to forskjellige dim på bakfelgene. 8x17" ET20 og 9x17" ET22, begge passer med begge kapslene. Personelig liker jeg alle variantene (turbin, throwing og uten kapsler). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 Nå starta jeg i utgangspunktet denne tråden for å vite om dette er et bra kjøp eller ikke da! Har også fått orden på felgene nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 For å være helt ærlig, så var jeg sikker på at DETTE er "turbines". Men DETTE er hva som er bak. At eikene er så "små" som mulig, for at mer luft skal komme til bremsene, og kjøle de ned Og disse "turbines" er ikke lette å stjele, da de er festa med bolter eller lignende på baksiden. Mener jeg på. Syntes turbines er utrolig fett jeg da. De andre M5 felgene er originale M5 felger, rett og slett. "Throwing Stars" som de ble kalt. Korrekt meg om jeg tar feil, men dette har jeg hørt av m5 eiere og m3 eiere. Riktig det Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Beklager at det ble så mye OT, men ville bare ha avklaring i dette E34 M5 er ikke noe å tenke på engang. Bare å handle, samme hvor originalt det er! Hehe. Neida, lykke til med kjøpt. Blir nok overraskende glad i den uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå