ulriksen Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 Et annet spørsmål er også. Hvor miljøvennlige er batteriene som skal kastet etter endt levetid? De varer ikke evig for å si det sånn trur du ikke ting blir brukt på ny du ell resirkulering. vi graver det liksom ikke ned i jorda
ulriksen Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 hva med vis det kommer en miljø avgift på enten driv stoff ell en type mnd avgift tro meg om ett parr år så kommer det til å bli dyrt med bil lizzom
S.Arnesen Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 Et annet spørsmål er også. Hvor miljøvennlige er batteriene som skal kastet etter endt levetid? De varer ikke evig for å si det sånn trur du ikke ting blir brukt på ny du ell resirkulering. vi graver det liksom ikke ned i jorda De batteriene får de jo ikke resirkulert stort av, er det som er problemet. hva med vis det kommer en miljø avgift på enten driv stoff ell en type mnd avgift tro meg om ett parr år så kommer det til å bli dyrt med bil lizzom Det er miljøavgift på drivstoff. Det er dyrt med bil allerede nå. Den norske staten ha rjo for seg det at billistene er skyld i alt, og at billistene skal betale for alt...
The_transporter Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 Jeg skulle gjerne hatt en gammel m3e30 med 1000nm elmotor jeg jeg er 100% for elbiler og minimale utslipp! savner gamlebilen min som gikk på gass, den forurenset myye mindre en en bensinmotor, og gikk ikke noe dårligere
S.Hafsmo Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 regnes vel 5% effekttap på dagens gassanlegg, mot 10-20% på litt eldre anlegg. E30 M3 blir etter min mening helt meningsløst, da jeg ville foretrukket en litt treigere bensiner versus en el-bil siden lyden er en såpass stor del av kjøreopplevelsen.
Just-turbodiesel Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 regnes vel 5% effekttap på dagens gassanlegg, mot 10-20% på litt eldre anlegg.E30 M3 blir etter min mening helt meningsløst, da jeg ville foretrukket en litt treigere bensiner versus en el-bil siden lyden er en såpass stor del av kjøreopplevelsen. x2, det er jo heller ikke noe nytt at det er kun en ting myndighetene er ute etter i alt de tenker, mer penger, slik at de har mer av det å rote bort på unødvendige ting eller finansierte "konferansereiser" den dagen jeg må ha el-bil skal jeg slutte med bil, det er rett og slett for feminint med el-bil, lyden er jo helt borte og man har ikke den gode kreftfremkallende/skadelige lukta jeg er så glad i
Frode D Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 trur du ikke ting blir brukt på ny du ell resirkulering. vi graver det liksom ikke ned i jorda hva med vis det kommer en miljø avgift på enten driv stoff ell en type mnd avgift tro meg om ett parr år så kommer det til å bli dyrt med bil lizzom Selvfølgelig blir ting resiruklert, men batteriene er ikke særlig mye å resirkulere lizzzzmm.. Og det er allerede avgifter på drivstoff, det er jo derfor det er så dyrt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå