Reset Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Jatakk, begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Liker denne jeg: Hører den kommer rimelig godt i skogen der:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2009 Synes fortsatt at audi 5'er er en ener på lyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsten Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Synes fortsatt at audi 5'er er en ener på lyd.. jepp, savner gamle ur-q bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lk2105 Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Trenger jeg si mer?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrdah Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Jeg liker også Audi 5'erne ganske godt men disse to, er bare helt http://www.youtube.com/watch?v=wQq8H-ybBKc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 Jeg liker også Audi 5'erne ganske godt men disse to, er bare helt http://www.youtube.com/watch?v=wQq8H-ybBKc Vilt!! men slår fortsatt ikke 5'ern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 Nå begynte jeg og få sansen for denne jeg.. http://www.youtube.com/watch?v=BPWk13YY ... re=related Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusea Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 detta er beste motor lyden som er laga! volvo 5`r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 T5 er god lyd Men liker BMW 6er med turbo bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsten Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 detta er beste motor lyden som er laga! volvo 5`r ja, og hvor har volvo hentet 5èr motoren ifra???? hør på den og en Audi 5èr...hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 detta er beste motor lyden som er laga! volvo 5`r helverst, nydelig lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Mulig jeg er trangsynt men ikke noe jeg har hørt til nå fra hverken Auda, volvo osv er bedre enn lyden av en sugis motor fra bmw. Eneste som kommer opp på samme nivå er blandt annet porsche og enkelte andre modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå