Just-turbodiesel Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 helt rått er det i hvertfall: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janO Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 oioi.. vinga var overkill, men resten var da ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janO Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 oioi.. vinga var overkill, men resten var da ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Hmm Ikke riktig lyd i en BMW skal ikke høres ut som ei snekke med v8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2009 det er så riktig som det kan forblitt, ellers så er det jo ikke noe spesielt med e46 m3, om man ikke kompressor-mater eller slenger på en propell i eksosen. BMW-sekser blir bare moped i forhold, dessverre for min del i hvertfall, jeg har to sylindre for lite jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 ellers så er det jo ikke noe spesielt med e46 m3, om man ikke kompressor-mater eller slenger på en propell i eksosen. Ble ikke sjokkert over at det utsagnet der kom ifra en mercedes eier.. Hørtes ikke bra ut i det hele tatt, kledde ikke den bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Gromt bygg for all del.. Men må si meg enig med flere her om at jeg heller ville sett denne med "riktig" motor istede. Har ikke så mye sansen for den lyden jeg heller gitt..sett heller inn en s62 med kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Godt fylt opp det motorrommet da Men hørtes ikke bra ut som sagt flere ganger her. Litt morsomt å se hvor mange som trengs for å åpne et panser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Synes det der rett og slett var griserått! Må ha litt avveksling fra rekkeseksera og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 selve bilen kunne jo blitt tøff, men og vingen skal jeg ikke uttale meg om Likte ikke svevet blir helt feil.. hørtes ut som en sur motor med hylende vifte reim,hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Knallfet bil utenom vingen og motoren! Tøff motor i en 40 år gammal corvette, men å bytte den ut med en m-motor.... nein danke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pimped@epost.no Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Detta var gromt..... Gøy at noen ønsker og gjøre noe som ikke er helt A4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Bare tøft med noe nytt og annerledes. E46 M3er er det nok å ta av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Hvorfor er folk så SÆRE? Er nå ikke noe annet som er mer morro enn detta syntes jeg da. Klart, det er egne meninger, men man KAN jo ikke IKKE like lyden av denne 410'n. Så denne videoen før den ble postet her, og jeg digger lyden. Eneste jeg ville pirka på, er vinga. Den hører hjemme på en Civic, men lyden av motoren er definitivt syk. Noe annet enn sekseren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 helt rått er det i hvertfall: Trodde ikke du likte homogutter med bensinmotor jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå