ZhilleN Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Denne falt i smak! Vet ikke om dette er repost, men måtte bare legge ut dette : Hva synes folket på bimmers om denna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Hva synes folket på bimmers om denna? Man kan sminke en gris, men det er fortsatt en gris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Likte interiøret. Men syns ikke den er no særlig ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 Det eneste jeg egentlig ikke liker med X6 er måten taket og bakruta skrår nedover. Med en mer tradisjonell suv fasong på bakparten så hadde den blitt skikkelig fin tror jeg. Og for en schnitzer-hore som meg så var ikke denne noe værre enn originalen for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 Det er noe med konseptet styla SUV-coupe som bare ikke faller i smak hos meg, men den gjør vel jobben sin-å vekke oppsikt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 Man kan sminke en gris, men det er fortsatt en gris... Som jeg skulle sagt det selv Utgangspunktet er så håpløst at det blir liksom ikke noe vits å forsøke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 Utgavene fra G-power og Hamann er hakket værre (men det er jo ikke noe nyhet...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 http://seriouswheels.com/cars/2009/top- ... BMW-X6.htm http://seriouswheels.com/cars/2009/top- ... Falcon.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 Jeg syns ikke X6 en er så galen jeg... men Hamann og G-power stylinga ble for mye... men Ac stylinga var faktiskt tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 X6 er tøff med M-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 Liker X6 godt.. bare synd lommeboken ikke er helt enig enda.. gjorde seg godt med schnitzer! Skulle likt å sett denne med M-tech som Dr_S nevner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå