Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

E36-priser er jo bare teit. Virker jo som de har stått på stedet hvil lenge nå. Skulle jo aldri solgt 318is-en min - hadde jo tydeligvis fått det samme for den i dag.. tre år etter. :lol:

Forøvrig noen fæle interiørbilder.

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja så det jeg også..men tenke vell han brukte startakabla for å starte den etter som den ikke er blitt brukt på vinter...men det kan jo være mange grunner til det !

Skrevet

synenst den såg grei ut jeg :) ikke alle kan ha M plast på, pen farge.rette felger:) akuratt passe med dører:) den har ikke gått så langt for og være e36, ikke blitt vinter kjørt i de siste åra:) om du har 79k til og kjøpe denne bilen synest jeg du skal gjøre det :) lykke til med valget :)

Skrevet
Ja så det jeg også..men tenke vell han brukte startakabla for å starte den etter som den ikke er blitt brukt på vinter...men det kan jo være mange grunner til det !

ja. men skulle jeg selge bil så hadde jeg giddi å bruke 1 min på å fjerne skrot i bilen så det tar seg litt bedre ut på bilder. kan være tegn på at han ikke er nøye på ting. og da kan bilen være noe han også ikke er så nøye på.

mye tanker man kan få av slikt.

Skrevet

Noen her som bor i ålesund eller i området? som kunne ha stokket å sett på bilen for meg ? bor 62mil unna jeg så blir litt langt og kjøre bare for og se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...