Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja man får håpe girkassen overlever ja :D

Tror ikke du får PPC box til disse bilene. BSR hadde det ihvertfall ikke, de hadde bare tuning via OBD men det funker jo godt det også :D

Skrevet
Ja man får håpe girkassen overlever ja :D

Tror ikke du får PPC box til disse bilene. BSR hadde det ihvertfall ikke, de hadde bare tuning via OBD men det funker jo godt det også :D

Tuning via OBD, vil det si at man må "levere" fra seg bilen for å bytte program?

Ikke det at man trenger å bytte hele tiden da, men er jo greit å vite at man kan ordne det selv om det skulle være nødvendig :)

Er det 240 hk man får av 530D av siste modeller? :) Mener jeg så det, og 500 og noe NM :)

Vil tro det går Rimelig bra!

Skrevet

Ja i utgangspunktet så må bilen leveres inn for å skifte software. Det kan sikkert gjøres hjemme i garasjen også men hvor vanskelig det er eller hvilket utstyr som kreves aner jeg ikke. Apparater for å ta en diagnose er vel ikke så dyre tror jeg men hva som kreves av utstyr for å skifte software vet jeg ikke.

Effekt/moment som oppgis på 2000-2003 modeller varierer litt ser jeg, Flissundet oppgir 220HK/470nm mens BSR/Autopower oppgir 216HK/510nm

Skkert ingen problem å hente ut mer men jeg tipper de har lagt seg der de mener det er safe i forhold til girkasse.

Det går nok fort nok ja, de fungerer jo meget bra originalt også :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...