Hpi Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 Ja man får håpe girkassen overlever ja Tror ikke du får PPC box til disse bilene. BSR hadde det ihvertfall ikke, de hadde bare tuning via OBD men det funker jo godt det også
Alpejohn Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Skrevet Januar 2, 2010 Ja man får håpe girkassen overlever ja Tror ikke du får PPC box til disse bilene. BSR hadde det ihvertfall ikke, de hadde bare tuning via OBD men det funker jo godt det også Tuning via OBD, vil det si at man må "levere" fra seg bilen for å bytte program? Ikke det at man trenger å bytte hele tiden da, men er jo greit å vite at man kan ordne det selv om det skulle være nødvendig Er det 240 hk man får av 530D av siste modeller? Mener jeg så det, og 500 og noe NM Vil tro det går Rimelig bra!
Hpi Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 Ja i utgangspunktet så må bilen leveres inn for å skifte software. Det kan sikkert gjøres hjemme i garasjen også men hvor vanskelig det er eller hvilket utstyr som kreves aner jeg ikke. Apparater for å ta en diagnose er vel ikke så dyre tror jeg men hva som kreves av utstyr for å skifte software vet jeg ikke. Effekt/moment som oppgis på 2000-2003 modeller varierer litt ser jeg, Flissundet oppgir 220HK/470nm mens BSR/Autopower oppgir 216HK/510nm Skkert ingen problem å hente ut mer men jeg tipper de har lagt seg der de mener det er safe i forhold til girkasse. Det går nok fort nok ja, de fungerer jo meget bra originalt også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå