Andros Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Liten bildeoppdatering etter mer senk å andre felger på den hvite e28'en tidligere i tråden.. Btw ny eier også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Helt nydelig bil! Likte den veldig godt! Bare 3,8 motoren som mangler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 er ikke noe som er bedre en en skamsenka e28 med breie felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy89 Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Lite bilde av prosjektet mitt å da, 83' 520:) Nylakkert og begynt påmontering av pynt igjen endelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Helt nydelig bil! Likte den veldig godt! Bare 3,8 motoren som mangler han har jo m10 med turbo!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Helt nydelig bil! Likte den veldig godt! Bare 3,8 motoren som mangler han har jo m10 med turbo!! det er mye bedre! ei blokk og en topp som har gjennomgått like mye skal du lete litt etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Min e28 518i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Rusty is back! Ser ut som om den er lengre, men er vel taket som er senket? Skamrå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 taksenka e28 har ejg hatt lyst på LENGE! driiiitkul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Fy f**n så rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Min e28 518i Så den på finn eller autodb. Må si jeg hadde lyst på den ja.. Hvordan er den i virkeligheten, like pen i lakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Dere aner ikke hvor lyst jeg har på e28 når jeg ser den Hvite e28en!! Ahhh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 e28 er utvilsomt peneste bmw i mine øyne.. har hatt en drøss av de, og har ennå et par. men eneste bildene jeg har her på ærbe er av gamle 528'n. så det får duge inntil videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Min e28 518i Så den på finn eller autodb. Må si jeg hadde lyst på den ja.. Hvordan er den i virkeligheten, like pen i lakken? Den er egentlig helt grei i lakken, men er jort endel reparasjoner som ikke ser så veldig bra ut, men bilen er ett kjempegodt utgangspungt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Noen her inne må vel vite dette... Hva er forskjellen på facelift og preface på e28? Og når kom faceliften? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå