microkypex Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Va ute en tur i god været å knipsa noen bilder. Fant ut at kamera va like mye verd som 2 doruller:D Montert nye hvite blinker`s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Var selv ute å tok bilde av dyret mitt idag Fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Dæven, det er kaldt i Kirkenes for tiden Jeg vet nesten ikke om jeg hadde startet bilen i 32 minus, engang. Men i slike temperaturer kan man få noen helt vanvittig flotte bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Her er noen vinterbilder av gliset mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 åja ikke bare jeg fra kirkenes her. Tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Hjemme på lillehammer: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Her er de eneste bildene jeg har rukket å ta av bilen i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 flaket mitt kom ett overraskende snøfall i mars/april i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 flaket mitt kom ett overraskende snøfall i mars/april i fjor Stor slede detta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 får kaste ut noen jeg og da ikke akkurat nye men fra første snøfall ligger vel 45cm hjemme nå i motsetning til til 80cm på fjellet hvor jeg er for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Her er noen kjappe tatt med mobilen for ett par dager siden Snøen ligger enda, ikke ofte vi har så mye snø i Haugesund, og at den ligger så lenge I like! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Steike å fin natur oppi Kirkenes microkypex. Bilen var også fin fin temp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 hadde 29.8 her på hytta forrige fredag og klokka 16:00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Her er et par av firehjulstrekkeren min i sitt rette element Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Var på sladde tur i natt destroyy sin e28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå