Brenster Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Hei Noen som har erfaringer med E30 318is å dele? Driver å ser på en 1990 mod som har rullet litt over 200 000km. Har det vært noen særegne problemer på disse bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Deler er ingen problem. Bruker ikke vere mye tull med disse. Men se opp for rust under frontrute. Har selv hatt E30 is. Den gikk imponerende bra også Kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 m40 motorene (er vel det som er utgangspunktet for is?) har visstnok dårlig holdbarhet,- sikkert noen andre som vet mer om dette enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 M42 heter disse motorene i E30 is. Gode motorer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Hør etter slark i drivverk ved pådrag og nedbremsing. Litt er normalt, men klunker det alvorlig må du ut med noen lapper i diverse foringer. Hos meg satt 90 % av slarken i traværsforingene, som var totalt borte. Se også etter rust i hjulbrønn, skjermer, jekkfester, helt foran på kanalen, ved skjøten på kanalen under førerdør og helt bakerst på kanalen. Ellers, tut og kjøP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Meget gode motorer.Min har snart rulla 220.Bruke lite bensin og går godt=)Hatt biln i flere år no,aller hatt så god og problem fri bil=)Og fordelen e jo att det e 325 understell på de,Så tåler litt juling.Men som sagt e det jo foringer og rust en må være obs på.Og innerskjermer bak kan du godt sjekke for rust og,.Min har fått prøvd seg i kulda no.25 minus og starte hver gang=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brenster Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 Takk for svar. Ble litt klokere. Blir en tur for å se på bilen nå. Noen som har en formening om pris på en slik bil da? 1990 318is M-tec2, 200 000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Listeprisen for en slik bil er vel trolig mellom 12 og 18 grunker eller noe rundt der... Hva du må betale for den er en annen sak. Bilen du skal se på fremstår jo som pen på bildene, men jeg synes den er priset litt høyt... Gjør deg også oppmerksom på at i følge Mekonomen tilhører det kjennemerket som sitter på bilen en VW Polo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Gjør deg også oppmerksom på at i følge Mekonomen tilhører det kjennemerket som sitter på bilen en VW Polo... Det gjør det hos Statens Vegvesen også. Dette kan være lurt å sjekke opp nøyere før evt. kjøp, så slipper du å gå på en smell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Sant så sant. Ringte en bjelle hos meg i hvertfall! Jeg tenker: Importert bil billig. Ikke betalt avgifter. Selge for blodpris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 49 er jo ikke akkurat blodpris for en Mtech2... Folk betaler jo 30-40 for slitne utgaver uten... Veldig vanskelig å få tak i brukt og gjør bilen mye penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå