badsha Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 kjøp min 98 mod da vel trådstarter. fullt utstyr og strøken:)
Ron Jeremy Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Er egentlig meningsløst at trådstarter ikke har kommet innpå her og forsøkt å besvare det vesentlige spm mht pris på objektet han har tenkt å kjøpe. Mht E39 prefacelift Fredrik, så kan disse for bli dyr i drift, derfor nevnte jeg det bevisst ikke. E34 er en enklere kontruksjon og potensiellt billigre i drift. Tror nok generelt at facelift modeller, er bedre og mer modne biler enn første generasjon i nyere modeller. Jeg ville nok også anbefalt en nyere bil med mindre motor, slik at kostnadene blir større enn moroa.
Rannem Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Det finner man ut med en telefonsamtale.. Men sånn generelt er min oppfatning er det 10 lapper å gå på de fleste privatannonserte biler... Rart. Jeg har helt motsatt oppfatning! De fleste annonsene jeg ringte på i fjor sommer svært vanskelige å få prutet noe særlig. En og annen som kunne slå av en flybillet på prisen intil ca 2000. Ellers var det mange som sa det var uaktuelt. Kan jo hende at jeg har ringt på feil biler da..
Mexos Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Det finner man ut med en telefonsamtale.. Men sånn generelt er min oppfatning er det 10 lapper å gå på de fleste privatannonserte biler... Rart. Jeg har helt motsatt oppfatning! De fleste annonsene jeg ringte på i fjor sommer svært vanskelige å få prutet noe særlig. En og annen som kunne slå av en flybillet på prisen intil ca 2000. Ellers var det mange som sa det var uaktuelt. Kan jo hende at jeg har ringt på feil biler da.. Jeg godtar aldri pruting på telefon. Det at en person som ikke har sett bilen skal være bedre rustet til å takstere den enn eier blir for dumt for meg. Kommer det derimot en person og kikker på bilen, samt saklig begrunner hvorfor prisen bør reduseres er jeg straks mer åpen for pruting. Er alt for mange som skal prute bare for å prute.
bmwkizn Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Helt enig med mexos Har selv hatt biler annonsert, så ramler det inn en mail der det er en fjott som pruter som en gal uten at han har sett,prøvd eller spurt om noe som helst om bilen. Det blir for dumt.
Clerion Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Egentlig ganske meningsløs tråd som nevnt, siden tråstarter ikke sjekker svarene eller svarer på ting det blir spurt om (=
Rannem Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Egentlig ganske meningsløs tråd som nevnt, siden tråstarter ikke sjekker svarene eller svarer på ting det blir spurt om (= Sikkert ikke alle som er like ofte innom her som oss ingrodde bimmer.no medlemer
Clerion Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Kanskje sant, bruker nok tid her om dagen når jeg er arbeidsledig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå