Mexos Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 ahh, jeg fulgte ikke helt med der nei Men for alt vi vet så kan det jo hende den er godkjent ombygd til m3... Det er tvilsomt iogmed at den ikke er ombygd til m3, men ombygd godkjent med V m-motor Synes bilen er kongerå jeg. Har faktisk fått mer og mer sansen for Compact som banebil og
engen90 Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Sykt gromt, bare synd de ikke tok utgangspunkt i en coupé. Det er og blir noe feil med hekken.. Jeg syns det er ekstra gromt at de bygde på en compact, gjør den til en enda større sleeper
E30_Dale Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Egentlig ikke noe fan av compakt men, med det utstyret denne inneholdt har ikke utseende noe å si.
j0lle Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 det er enkelt som mener at denne bilen ser bra ut fordi den har stor motor, mens en 316 med full m-optik er stygg Hvordan kan en bil bli pener / styggere etter størrelsen på motoren? Digger gamle bilen til mAZE, da den ser bra ut, samt at den går "rimelig greit" også! It haz got zhe full packagez
Sjøbuse Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 syns bile er og blir stygg uansett motor. men er sikkert rå å kjøre med den motoren.
Sjøbuse Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 fargen på skjørtene er vel muligens fordi lyset treffer de og de har en annen vinkel enn siden på bilen. har bilder av den på pc`n hjemme fra rudskogen. skal se om jeg finner de når jeg kommer hjem. da ser vi fort om den hadde den bakfangeren eller ikke Farve forskjellen er der på alle bildene, og det er ifra flere vinkler. Så på bildene fra i sommer, og det var tydelig farveforksjell der også Selv om Compacten er stygg som juling så var faktisk denne tøff. Men hva har den med M3 å gjøre? Hva mener du M3? Den står til salgs som m3... M skjørtene er jo skrå utover. så uansett vinkel med kamera vil lysene i taket reflektere bedre i de skrå kantene som gjør at det ser ut som fargeforskjell. søkte opp en M3 på google. ser tydelig samme på den. solen reflekterer med en annen vinkel på skjørtene enn på siden av bilen som gjør at det ser ut som fargeforskjell.
Wacman Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Aldri vært noen voldsom compact-fan,men E36'en er i alle fall veldig mye penere enn E46 versjonen - den er et misfoster mens man ventet på 1-serien. Tror dog jeg kunne hatt mye moro i den bilen der Mistenker at det er samme galningen som var innom jobben min ifjor sommer og viste meg E46 M3 touringen sin. Den var også bygget av SS Performance og var dritkul! DET hadde vært en fet sleeper det,siden ingen ville trodd det var en M3 *akk, den som dreit kronasjer..
S.Arnesen Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 M skjørtene er jo skrå utover. så uansett vinkel med kamera vil lysene i taket reflektere bedre i de skrå kantene som gjør at det ser ut som fargeforskjell. Så hvordan forklare at nedre del av bakfangeren har akkuratt samme farve som skjørtene?
Dr_S Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Denne bilen er godt kjent i BMW miljøet. Husker den ble bygget og fikk skilter, er vel tarjei som hadde denne da, vet ikke om han bygde den eller om det var faren hans? Sett den på div treff i Skien..husker den var aktiv ei natt til 1. mai for flere år siden, har noen sykt dårlige mobilbilder...da hadde den andre baklykter og front ++
Lars89 Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 Lå en coupe med samme motor og M3 interiør og understell til salgs for en stund siden for 100K. Ikke godkjent, men er det virkelig verdt 200K? Er uansett utrolig imponert over hva SSP får til i verkstedet sitt, og ikke minst at det meste blir godkjent
opeth84 Skrevet Januar 27, 2010 Skrevet Januar 27, 2010 300 000?! au.. da hadde jeg glatt kjøpt meg en eldre Porsche. Liker ikke compact linjene. Blir feil etter bakvinduene på de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå