///FredriK.S Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Hei. Skal til Sverige neste helg, skal selvsagt innom Svinesund, og lurer da på hvordan priser og slikt er på tvboden, i forhold til i Norge Prøver å leite etter priser på hjemmesiden demmes, men finner ikke noe. :S Noen som vet om det er billigere å kjøpe bilstereo her, enn i hjemlandet? -Fredrik
S.Arnesen Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Mye penger å spare ja. jeg og alle andre jeg kjenner handler der, og har spart mange kronasjer på det...
håkon_w Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 tror tv boden er omtrent som å kjøpe herfra, selvsagt har du GAS, som er rimlig, men er det noe å ha? det er visst ganske rimlig å kjøpe fra usa, vet ikke url
///FredriK.S Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Skrevet Januar 12, 2010 Ok. Hvilke merker er greie, og hvilke burde jeg styre meg unna da? Hvis noen vet dette
S.Arnesen Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Ok. Hvilke merker er greie, og hvilke burde jeg styre meg unna da? Hvis noen vet dette De har de samme merkene der som man får her hjemme. + litt til. Hvilken merker du bør gå for kommer helt ann på hvor mye du har tenkt til å legge i det. Kicker er top of the range, men koster deretter også...
///FredriK.S Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Skrevet Januar 12, 2010 Ok. Hvilke merker er greie, og hvilke burde jeg styre meg unna da? Hvis noen vet dette De har de samme merkene der som man får her hjemme. + litt til. Hvilken merker du bør gå for kommer helt ann på hvor mye du har tenkt til å legge i det. Kicker er top of the range, men koster deretter også... Er egentlig bar ute etter litt mer bass bak, da jeg har et helt greit frontsett.
S.Arnesen Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Er egentlig bar ute etter litt mer bass bak, da jeg har et helt greit frontsett. Selv valgte jeg jbl 12" med en rockford monoblokk. Funker veldig greit for meg.... Prat med de bak disken der om hva du ønsker, og prisklasse du ønsker så setter de isammen en pakke til deg. De er veldig hjelpsomme...
E28 TURBO Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Svenske krona er historisk svak nå og... Så det er håp.
Glenn-Andre Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 rett før jul handlet jeg en basskasse med forsterker der til 3k dette var 2x10" kicker i kasse + en msd forsterker. funker bra i min touring. En kompis handla en relativt feit pioneer spiller til rundt 2k
Mexos Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Jeg kjøpte et Alpine sett der en gang som ikke var noe å ringe hjem om (Burde egentlig skjønt det da magnetene var utrolig lette). De kostet ikke no mindre enn et sett av samme kvalitet burde koste i norge, men SEK er billig nå som nevnt over så er helt sikkert kronasjer å spare på å handle der! GAS høyttalere har jeg i Jetta'n min og de er egentlig bare å kaste. Spiller helt elendig!(Skal nevnes at de drives av en meget billig cd-spiller, så mulig de er bedre med skikkelig forsterker, men bra er de iallefall ikke).
Just-turbodiesel Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 dropp både kicker og gas! Har jo drivi litt med anlegg og dette er min konklusjon -billig og bra bass? Pioneer -dyrt og best? ground zero -forsterkere varierer veldig, men disse liker jeg = jbl, mtx -dyre og bra høytalere - pioneer/cerwin vega/hertz kicker skuffer veldig dessverre etter min mening, pioneer er veien å gå når det gjelder bass, evt ground zero om man skal konkurrere, men prisen er deretter
Fredrik Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 Jeg hadde en blanding av Alpine og Cerwin Vega i min 1987 E30 320i allerede i 1988. Jeg hadde mye mer lyd enn de fleste andre på den tiden for å si det forsiktig. Jeg hadde forøvrig også Cerwin Vega i stuen... et par AT 100 høyttalere var nok til at naboen under fikk nok etter et par uker...
m-tech 320i Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 Er det billig å kjøpe en sånn dvd flip flap spiller på tvboden?? (sånn 7" skjerm som blir motorisert utkjørt og flipper opp).
Muztang289 Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 Et godt tips.. Når du kommer inn til tvboden, starter å snakke om hva du skal ha og prisklasse, vis det at du er skeptisk og usikker.. Jeg gjorde dette for pure faen, og jeg endte opp med en basser til 995 og en Monoblokk til 2595, totalprisen jeg fikk dette til, var 2595.. Jeg fikk så og si bassern gratis ( minus kurs ).. Av cd-spillere, så selges det mye Pioneer.. Bassere og andre høyttalere, alt ifra Kicker til Cerwin Vega.. Jeg anbefaler TVBoden på det varmeste, det er og blir der jeg handler anlegg da de har god peiling og ikke minst service..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå