caaatooo Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 All ære og respekt til deg som har fått den så pen på så kort tid! Kjempemorsom lesning når det "hele tiden" er nye oppdateringer Det eneste denne bilen mangler er originale Hella faceliftlykter. Vet at dette koster blod, men det kommer til å se ufattelig bra ut! Ellers har jeg ikke så stor sans for uoriginale deler som f.eks. plasmaskivene i instrumentpanelet, men de du hadde kjøpt så ganske diskre ut sammenlignet med mye annet på markedet. Lykke til videre!
Sunhome Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Nydelig bil.har sjølv ein 530. meget gode biler. Tenker tanken på å bytte sommerfelger på min. Kva pris måtte du ut med for sommerfelgene? Og kva dim er det på dei ?
535Terjen Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 Takker. Felgene kom på rundt 8000,- fra USA (uten dekk) Er 8,5 og 9,5x19 Liten update i dag og: Kom over en nice folie på nettet som jeg bare måtte ha. Hadde litt skavanker på interiørlistene mine, så selv om de ikke var så fæle i fargen så måtte jeg bare foliere litt. Folien heter 3M DI-NOC Før: Etter: Så skulle jeg ta av diffuseren her en dag for å slipe litt mer plass te eksosrøra, og seff klarte jeg å knekke den litt. Da ble det en kjempeunnskyldning til å kjøpe ny diffuser i carbon.. Mer er enda på vei..
Ellingsen B. Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Denne bilen var helt sinnsykt fin! Utrolig mye bra upgrades du har gjort og må så kort tid. Siste del med carbonfilmen var også perfekt!
flobben Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 må bare henge meg på alle andre her.... blitt veldig tøff denne, mye riktige moods.
Tomcandersen Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 Hei, fet bil du har nå.. Lurer litt på ET på de sommerfelgene dine, har selv lignende på vei men lurer på om jeg må til med spacere jeg også,,
535Terjen Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Skrevet Mars 14, 2010 Innpresset er 20 foran og 21 bak. Kjører 15mm spacere foran og bak, men skal gå ned til 10mm spacer bak pga litt subbing.
Tomcandersen Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 Innpresset er 20 foran og 21 bak. Kjører 15mm spacere foran og bak, men skal gå ned til 10mm spacer bak pga litt subbing. Ok takker.. Jeg får ET 20 foran og ET 25 bak, så må vel space litt... Mine vil vel ligge lengre inne bak enn dine?? så mulig jeg kan bruke dine 15mm spacere bak, hvis du skal selge de da..
535Terjen Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Skrevet Mars 16, 2010 Nå fikk jeg til og hogge plass til hjula, så nå går det med 15mm spacerene.
Tomcandersen Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 Ingenting er bedre enn det Jeg får se hvordan det blir når jeg får felgene, mulig det må spaces.. Lite spørsmål til carbon duken, brukte du varmepistol når du tok den på eller var det bare og lime.. Var det vanskelig...??
535Terjen Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Skrevet Mars 16, 2010 Takker. M5-speila ligger her i stua de, er bare ikke lakkerte enda.. Må bruke varmepistol for å forme folien ja, var egentlig veldig greit.
Nytern Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Skikkelig offtopic men jeg har sikla hardt på mr2'en din i lang tid Du kan det der med å gjøre biler fine..
535Terjen Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 Takker. Jo var kul den. Solgte den for noen uker siden.. :/
535Terjen Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 Liten update i dag: Fant ut at jeg måtte ha facelift-lykter, og kom over noen billige kopier som var 20000,- billigere enn Hella sine.. (Depo) Fikk og på noen carbon-splittere foran. Fikk og tak i M-ratt på Ebay..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå