535Terjen Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 En liten update til.. Fikk mekka noe stereo for et par uker siden, ikke noe voldsomme greier men bytta ut samtlige høyttalere og diskanter med noen Rockford Fosgate 5 1/4" komponentsett. Det fine var jo at de passet perfekt i alle de originale kassene inni dørene og hattehylla, så ingen synlig forskjell noen plass. Hadde visst ikke tatt bilder av dette. Fikk og i en MB Quart 4-kanaler til å drive dette. Reiv ut en bråte med original stereo og navi-ting baki bagasjerommet sånn at det ble plass te denne. Ble ganske bra lyd nå, selv om det kanskje mangler litt bass. Gidder ikke å hive så mye mer vekt i bilen.. Forsterker: Ellers så var jeg jo på Nürburgring å herja med bilen i pinsen, og samtidig var jeg innom en høgger der nede og kjøpte meg M5-diff og drivaksler. Litt kjekkere når den spinner på to hjul i stedet for ett.. Den har jeg montert i nå de siste dagene. Her er litt sammenligning mellom 535-diff og M5-diff. Dere ser sikkert hva som er hva. Det jeg da leste på forhånd på nettet, var jo at jeg måtte ha M5-diff + drivaksler for å bygge om. Mellomaksel skulle jeg slippe å gjøre noe med siden jeg allerede hadde V8-aksling på den. Så jeg begynte å montere opp ny diff, helt til jeg så at mellomakselen ble 5cm for lang.. :banne: Jaja, da var det til å sage: Sagde da av 5cm, fikk Haukås Mekaniske til å dreie ei innvendig hylse til å sentrere akslingen når jeg skulle sveise sammen igjen. Ganske grei jobb egentlig, fikk sveist den godt og satt alt sammen. Ble litt vibrasjon i bilen når jeg passerer 80km/t nå, men det hadde jeg vel regna med, får sende akslingen til balansering etterhvert.. Ellers ble det helt kanon, spinner på to og gode greier. Til slutt et par stemningsbilder fra Nürburgring-tur: (Fant de på nettet btw.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m335 Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 er nydelig den kjerra di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Deilig e39 e39 blir ikkje finere enn dette !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Beklager ordspråket, men helvette for en fin e39!! Helt perfekt utseende og motor. Helt utrolig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2010 Hehe, takker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Sweet! Drit rå denne E39`n din Gutten har vært på ringen allerede altså Ble det ny banerekord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2010 Jepp, måtte ned en tur.. Helt fantastisk gøy der forresten.. Blei visst ikke banerekord på meg tror jeg.. Fikk filma en dårlig runde uten stativ: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Tøft Så det va en del Bimmere på banen. Er jo der de hører hjemme Skal ned i juli jeg. Gleder meg ja Skal ikke slippe en sykkel forbi!!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Digg den bilen din ja! Et spm, hvis du skulle solgt den nå, hva hadde prisen vært da? Er sugen på en bøs e39 med v8 skjønner du:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2010 Tøft Så det va en del Bimmere på banen. Er jo der de hører hjemme Skal ned i juli jeg. Gleder meg ja Skal ikke slippe en sykkel forbi!!! hehe Jepp, masse BMW der, men mest Porsche tror jeg. Ahh, du har noe å se fram til da. Skal definitivt ned igjen til neste år. Da helt utenom helg og høytid så det blir litt fredligere, var rimelig overfullt i pinsen.. Ja du har jo en del pulver og du, så blir lettere for deg å holde de bak.. Digg den bilen din ja!Et spm, hvis du skulle solgt den nå, hva hadde prisen vært da? Er sugen på en bøs e39 med v8 skjønner du:D Hmm, ikke godt å si. Bilen har vel kosta meg 230-240000 med alt, og da gjør jeg jo alt selv og. Hadde gjerne sett for meg den kunne vært verd 200 kanskje, hvis jeg skulle solgt den en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 liker lyden i den. gleder meg til jeg får i M62tuB44 i min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2010 liker lyden i den. gleder meg til jeg får i M62tuB44 i min bil. Den kan jo jeg få, så kan du få min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 drit stilig med M sport og de små, riktige modsa. blir for mye med jalla styling. dette er den desidert fineste e39`n jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 liker lyden i den. gleder meg til jeg får i M62tuB44 i min bil. Den kan jo jeg få, så kan du få min.. desverre. må ha det største som er av M62 i min 7er. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 vi skal ned en tur i september jeg med min 540ia og en kamerat med m3 og en 2-3-4 styk til med diverse biler... er det noe spesielt vi bør tenke på når vi skal ned dit eller? noen gode råd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå