aplet86 Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Hehe, men bilen din er uansett rå, så ække noe stress Ble jo litt mafia vogn nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Ser man det ja. Fikk forståelsen av at det var sort hattehylle igjennom bakruta, men så feil kan man altså ta. Uansett, et aldeles flott resultat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Denne bilen kledde soting, en av få! Btw kul sheriffbil, digger temabiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Har lest hele tråden din nå. Husker jeg så bilen din i forrige sesong og tenkte at den var skikkelig gjennomførst. Litt morsomt at det er du som hadde MR2'en som også var en av de mest gjennomførte bilene i Haugesund (etter min mening). Keep up the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Hvor mye betalte du for sotingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Hehe, men bilen din er uansett rå, så ække noe stress Ble jo litt mafia vogn nå da Jeg er jo litt enig med deg i det med sotinga, men er den første bilen jeg har levert til soting, så hadde ikke helt begrep om hvor mørkt det skulle bli. Har en kollega med V70R som har passlig % på sine ruter, og var nesten sikker på at han hadde 35%. Fant ut at det visstnok var 50%. Menmen, kan hende jeg ordner på det etterhvert, frivillig eller ufrivillig ettersom politiet kanskje blir sure.. Litt mafia nå ja.. Ser man det ja. Fikk forståelsen av at det var sort hattehylle igjennom bakruta, men så feil kan man altså ta. Uansett, et aldeles flott resultat.. Hehe, ja den forsvant liksom.. Denne bilen kledde soting, en av få! Btw kul sheriffbil, digger temabiler Joda, planen var hvertfall at bakruta skulle gå mer i ett med det svarte taket. Scorpioen er sjef. Til helgen skal den lånes ut til det lokale teateret som skal bruke den i en musikal-ting.. hehe Har lest hele tråden din nå. Husker jeg så bilen din i forrige sesong og tenkte at den var skikkelig gjennomførst. Litt morsomt at det er du som hadde MR2'en som også var en av de mest gjennomførte bilene i Haugesund (etter min mening).Keep up the good work! Takkar! Hvor mye betalte du for sotingen? Betalte kun 2500,- for 7 ruter. Kristoffer på aanasolfilm.com VW Audi klubben hadde fått han opp til Haugesund i helgen som var, så da meldte jeg meg bare på der. Tror det er enda billigere hvis du kjører ned til han. Utrolig kjapp, fikset på 2 timer uten og demontere dørtrekk ellernoe.. Er strøkent sålangt hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Måtte lese igjennom hele tråden din, råå bil med mykje kreative løsninger. Dog kanskje litt for mye dill inni bilen, men ellers bra. Genialt det med folie på listene, sitter bra og ingen "flassing" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 oi.. blei litt mørkt ja kossen løyste han probleme uten å ta av dørtrekk? imponerande gjort på bakrutå, prøvde me riis-film sjøl på e46`en me demontert hattehytta å baksete... gav åpp å kjøpte orginal gardin hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Måtte lese igjennom hele tråden din, råå bil med mykje kreative løsninger. Dog kanskje litt for mye dill inni bilen, men ellers bra. Genialt det med folie på listene, sitter bra og ingen "flassing" ? Takkar. Jepp, ble knall med folien inni hvertfall, er jo skikkelig folie så den gir seg ikke med det første. Verre med den utpå rundt vinduene, ble montert mens listene stod på og uten varmepistol, i tillegg til at den er mer utsatt. Men skal demontere disse og trekke de i blank svart folie, så blir det litt bedre. oi.. blei litt mørkt ja kossen løyste han probleme uten å ta av dørtrekk? imponerande gjort på bakrutå, prøvde me riis-film sjøl på e46`en me demontert hattehytta å baksete... gav åpp å kjøpte orginal gardin hehe.. Jeg fikk ikke med meg noe særlig av sotingen, men han bretta ned gummiskrapelista på innsiden av sidevinduene så han fikk filmen godt nok ned hvertfall. Ellers blir jo filmen forma med varmepistol på utsiden av rutene, før han drar av plasten og setter filmen på innsiden. Hadde også en spesiell teknikk ved å rulle filmen sammen på et vis, slik at han lett fikk filmen på bakruta uten hjelp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergkvist Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 sinnsykt pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Takkar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2011 Tukla litt med ny foliering av lister i dag. Den gamle "shadowline-tapen" hadde fått litt hard medfart etter tidligere maskering osv, pluss at jeg kom over en blank svart folie på Ebay (såklart) som ser mye bedre ut.. Litt sånn var det: Så kom en rull med Black Gloss folie 24" x 10yards Og vips, forskjell: Høyre side blank, venstre side matt: Ble mye arbeid, for denne gangen demonterte jeg alt for å få folien skikkelig rundt, så har forløpig bare fått tatt høyre sida. Men ble veldig bra, håper kvaliteten e brukende. (Skulle være 6 år utendørs garanti) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Ble sinnsykt pent! Perfekt den bilen din!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 ser utrolig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Fantastisk bil! Her er liksom alt gjort riktig! Mye styr å få av listene? Kan se for meg at det er lett å knekke de hvis man er for hardhendt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå