Gå til innhold

Terjen's 535i E39 SOLGT!!

535Terjen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 339
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har lest hele tråden din nå. Husker jeg så bilen din i forrige sesong og tenkte at den var skikkelig gjennomførst. Litt morsomt at det er du som hadde MR2'en som også var en av de mest gjennomførte bilene i Haugesund (etter min mening).

Keep up the good work!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, men bilen din er uansett rå, så ække noe stress :lol:

Ble jo litt mafia vogn nå da ;)

Jeg er jo litt enig med deg i det med sotinga, men er den første bilen jeg har levert til soting, så hadde ikke helt begrep om hvor mørkt det skulle bli.

Har en kollega med V70R som har passlig % på sine ruter, og var nesten sikker på at han hadde 35%. Fant ut at det visstnok var 50%. :P

Menmen, kan hende jeg ordner på det etterhvert, frivillig eller ufrivillig ettersom politiet kanskje blir sure.. :) Litt mafia nå ja.. ;)

Ser man det ja. Fikk forståelsen av at det var sort hattehylle igjennom bakruta, men så feil kan man altså ta. Uansett, et aldeles flott resultat.. :)

Hehe, ja den forsvant liksom.. :)

Denne bilen kledde soting, en av få! Btw kul sheriffbil, digger temabiler :)

Joda, planen var hvertfall at bakruta skulle gå mer i ett med det svarte taket.

Scorpioen er sjef. :D Til helgen skal den lånes ut til det lokale teateret som skal bruke den i en musikal-ting.. hehe

Har lest hele tråden din nå. Husker jeg så bilen din i forrige sesong og tenkte at den var skikkelig gjennomførst. Litt morsomt at det er du som hadde MR2'en som også var en av de mest gjennomførte bilene i Haugesund (etter min mening).

Keep up the good work!

Takkar! :)

Hvor mye betalte du for sotingen?

Betalte kun 2500,- for 7 ruter. Kristoffer på aanasolfilm.com

VW Audi klubben hadde fått han opp til Haugesund i helgen som var, så da meldte jeg meg bare på der. Tror det er enda billigere hvis du kjører ned til han.

Utrolig kjapp, fikset på 2 timer uten og demontere dørtrekk ellernoe..

Er strøkent sålangt hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte lese igjennom hele tråden din, råå bil med mykje kreative løsninger. Dog kanskje litt for mye dill inni bilen, men ellers bra.

Genialt det med folie på listene, sitter bra og ingen "flassing" ? :D

Takkar. :)

Jepp, ble knall med folien inni hvertfall, er jo skikkelig folie så den gir seg ikke med det første. :)

Verre med den utpå rundt vinduene, ble montert mens listene stod på og uten varmepistol, i tillegg til at den er mer utsatt. Men skal demontere disse og trekke de i blank svart folie, så blir det litt bedre.

oi.. blei litt mørkt ja :) kossen løyste han probleme uten å ta av dørtrekk? imponerande gjort på bakrutå, prøvde me riis-film sjøl på e46`en me demontert hattehytta å baksete... gav åpp å kjøpte orginal gardin :P hehe..

Jeg fikk ikke med meg noe særlig av sotingen, men han bretta ned gummiskrapelista på innsiden av sidevinduene så han fikk filmen godt nok ned hvertfall.

Ellers blir jo filmen forma med varmepistol på utsiden av rutene, før han drar av plasten og setter filmen på innsiden. Hadde også en spesiell teknikk ved å rulle filmen sammen på et vis, slik at han lett fikk filmen på bakruta uten hjelp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tukla litt med ny foliering av lister i dag.

Den gamle "shadowline-tapen" hadde fått litt hard medfart etter tidligere maskering osv, pluss at jeg kom over en blank svart folie på Ebay (såklart) som ser mye bedre ut..

Litt sånn var det:

IMG_0921.jpg

IMG_0920.jpg

Så kom en rull med Black Gloss folie 24" x 10yards

IMG_0911.jpg

Og vips, forskjell:

IMG_0905.jpg

IMG_0909.jpg

IMG_0915.jpg

IMG_0913.jpg

Høyre side blank, venstre side matt:

IMG_0918.jpg

IMG_0919.jpg

IMG_0932.jpg

Ble mye arbeid, for denne gangen demonterte jeg alt for å få folien skikkelig rundt, så har forløpig bare fått tatt høyre sida. Men ble veldig bra, håper kvaliteten e brukende.

(Skulle være 6 år utendørs garanti)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...