Kristian Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Utrolig fine bilder. Denne blir nok solgt fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Kommer sikkert til å savne den, liker den veldig godt selv. Men er mye annet gøy jeg har lyst til å prøve også. Blir på en måte litt BMW, hehe. Skal prøve meg på en Mini Cooper S av alle ting. Frisør-bil ja! hehe Kan det være type John Works? Så en HEFTIGE type av den på lakken sist uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 Frisør-bil ja! hehe Kan det være type John Works? Så en HEFTIGE type av den på lakken sist uke Hehe, jepp. Har ikke noen i kikkerten enda, men blir nok bare en vanlig en, gjerne en frisørkjørt. Trenger noe til å bruke på vinteren, pluss autoslalom og bykjøring. Da må jo Mini være kanon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Trodde du hadde bakhjulstrekk som krav jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 Hehe, venta på den. Det trodde jeg og. Det er to unntak som jeg kunne tenkt meg, Mini Cooper S og Fiat 500 Abarth. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Dette må da være den peneste e39 i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 Hehe, kanskje det.. Kjøp kjøp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Hei 535T Nå har jeg bladra mellom 22 sider og er bra imponert Litt mye greier for meg men skryt for at du gjør tingene ordentlig Gjorde halve bilen når du bytta til blank teip på sidelistene Merka du noe forskjell etter bytte til M5-diff? Tenkte på utvekslingen, 535 = 2.93, M5 = 3.15. Vet det er lite men merket du noe på aks eller om den var kjappere på girene? Regner med det blir e39 til høsten så var litt nysj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 Takker. Merker ikke veldig mye forskjell på utvekslingen, klarer 100km/t på 2. gir nå, klarte gjerne 105 tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 klarer 100km/t på 2. gir nå, klarte gjerne 105 tidligere Grei nok med andre ord Kikker litt på V8-biler siden det mulig blir flytt ut av diktaturet og la merke til at 540 har M5-gir men 535 har samme som "nye" 530-6eren. Regna ikke det var himla mye forskjell så kan gå utfra 3-400omdr da.... Men du 535T, ønske seg MINI? Jaja ønsker meg e39 jag da Måtte kikke litt igjen, mest opptatt a inni, der jeg sitter Likte plasman, mildt sagt tøft. Kan du legge ut ledningsbytte i instr som DIY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Simon Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Tukla litt med ny foliering av lister i dag.Den gamle "shadowline-tapen" hadde fått litt hard medfart etter tidligere maskering osv, pluss at jeg kom over en blank svart folie på Ebay (såklart) som ser mye bedre ut.. Litt sånn var det: Så kom en rull med Black Gloss folie 24" x 10yards Og vips, forskjell: Høyre side blank, venstre side matt: Ble mye arbeid, for denne gangen demonterte jeg alt for å få folien skikkelig rundt, så har forløpig bare fått tatt høyre sida. Men ble veldig bra, håper kvaliteten e brukende. (Skulle være 6 år utendørs garanti) HeeY MEGET pen bil du har.. Skulle gjerne kjøpt den vist pengene strakk til!! Men lurte på om du hadde eit navn eller enda bedre ein link til den "nye" folien du har på listene utenpå bilen.. Har veldig lyst på slike selv da mine er i krom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 Solgt og levert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Forsvinner den fra Haugalandet mon tro ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 Den stakk til Førde-området oppforbi Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå