Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg beklager hvis det står et sted i tråden, men jeg orker ikke å lese gjennom alt igjen så seint på kvelden :P Hvor langt ned er den senka? Det var coilovers på den, var det ikke?

• Svar 339
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja, det er LM-ene fra GS, Ja, det er spaca 15mm foran og bak = )

Leste hele tråden nå, å fra å være så utrolig kjedelig som på første bildet, å så grisekul på siste, så vil jeg si godt jobba!

Skrevet

Stemmer, bortsett fra at det aldeles ikke er GS-felger, ligner ikke på noen jeg ser bilde av på GS.. Sommerfelger er kjøpt fra ei sjappe i USA uten noe merke på seg, vinterfelger er fra Sharif's (Miro 279 kopien) :)

Skrevet

Firstprice:

De så ikke jeg visst, ligna litt mer ja, men ser ikke helt like ut de heller. :) Er ganske mange forskjellige som lager de kopiene nå.

Mener den første kopien heter Miro 279, det er de jeg har på vinteren, men de er ikke like sommerfelgene. :)

Takker! :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Ikke så forferdelig mye nytt siden sist, men her er noe:

Måtte lage ny eksos igjen. Hadde en dritplagsom plystrelyd i eksosen etter 4000rpm med den første.

Grunnen var at jeg hadde strupa det ned litt på slutten (fra 2,75" te 2,5"), pluss at endetuten var litt snodig utforma.

Iallefall ble det hjemmesveist 3" rustfritt denne gang, med dobbel 3" rør ut. Og vips, så ble plystrelyden borte.. :)

CIMG0002-5.jpg

CIMG0003-8.jpg

CIMG0004-6.jpg

CIMG0005-5.jpg

Fikk på noen hvitere skiltlys (diodelykter), som egentlig lyser altfor godt.

IMG_0048-1.jpg

Så fikk jeg has på noen litt bedre navkopper til felgene (bruker samme sommer og vinter)

Når en først skal ha kopifelger... :)

IMG_0046-1.jpg

Mer greier er på vei..

Skrevet

Blei din godkjent såpass lav ?

Fikk beskjed om at min var 2 cm for lav. Grunnen var at nedre kant av lyktene skulle stå 50cm fra bakken.

Står dine det ?

Skrevet

Neinei, har jo justert den ned etter kontrollen.

Står i vognkortet hvilke høyder den er lovlig i mellom.

De måles fra felgsenter til skjermkanten.

Skrevet

Nydelig bil, digger det meste bortsett fra diodeskiltlysene :applause:

Min er forøvrig minst like lav og godkjent. Tror det kommer veldig ann på hvilket bt man besøker. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...