stizzen Skrevet Februar 13, 2010 Skrevet Februar 13, 2010 Jeg beklager hvis det står et sted i tråden, men jeg orker ikke å lese gjennom alt igjen så seint på kvelden Hvor langt ned er den senka? Det var coilovers på den, var det ikke?
535Terjen Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Skrevet Februar 14, 2010 Coilovere ja, har ikke målt så nøye så vet ikke, men gjerne 60mm foran og 50mm bak?
Saltkjelen Skrevet Februar 14, 2010 Skrevet Februar 14, 2010 Grisetøft med sommerhjulene. Er det LM kopiene fra GS i 8,5 og 9,5? Har du spacet ut bakhjulene?
FirstPrice Skrevet Februar 14, 2010 Skrevet Februar 14, 2010 Ja, det er LM-ene fra GS, Ja, det er spaca 15mm foran og bak = ) Leste hele tråden nå, å fra å være så utrolig kjedelig som på første bildet, å så grisekul på siste, så vil jeg si godt jobba!
535Terjen Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Skrevet Februar 14, 2010 Stemmer, bortsett fra at det aldeles ikke er GS-felger, ligner ikke på noen jeg ser bilde av på GS.. Sommerfelger er kjøpt fra ei sjappe i USA uten noe merke på seg, vinterfelger er fra Sharif's (Miro 279 kopien)
FirstPrice Skrevet Februar 14, 2010 Skrevet Februar 14, 2010 Ett kjapt utrent øye, så ligner de ganske så bra jo, syns nå jeg da! I virkeligheten så er de helt sikkert ikke like i det hele tatt, men jeg titta kjapt på bildene, å det ligna litt syns jeg. Ellers så har bilen blitt meget så pen, å så strøken den ser ut! http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /46065.jpg
lloydsb Skrevet Februar 14, 2010 Skrevet Februar 14, 2010 Fy får en pen bil.. hvit og de felgene mhmhmhmhmmmm:D<3
535Terjen Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Skrevet Februar 14, 2010 Firstprice: De så ikke jeg visst, ligna litt mer ja, men ser ikke helt like ut de heller. Er ganske mange forskjellige som lager de kopiene nå. Mener den første kopien heter Miro 279, det er de jeg har på vinteren, men de er ikke like sommerfelgene. Takker!
535Terjen Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Skrevet Mars 4, 2010 Ikke så forferdelig mye nytt siden sist, men her er noe: Måtte lage ny eksos igjen. Hadde en dritplagsom plystrelyd i eksosen etter 4000rpm med den første. Grunnen var at jeg hadde strupa det ned litt på slutten (fra 2,75" te 2,5"), pluss at endetuten var litt snodig utforma. Iallefall ble det hjemmesveist 3" rustfritt denne gang, med dobbel 3" rør ut. Og vips, så ble plystrelyden borte.. Fikk på noen hvitere skiltlys (diodelykter), som egentlig lyser altfor godt. Så fikk jeg has på noen litt bedre navkopper til felgene (bruker samme sommer og vinter) Når en først skal ha kopifelger... Mer greier er på vei..
Mikael-B Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Blei din godkjent såpass lav ? Fikk beskjed om at min var 2 cm for lav. Grunnen var at nedre kant av lyktene skulle stå 50cm fra bakken. Står dine det ?
535Terjen Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 Neinei, har jo justert den ned etter kontrollen. Står i vognkortet hvilke høyder den er lovlig i mellom. De måles fra felgsenter til skjermkanten.
AronG Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Rååååå bil! Skulle faktisk kjøpe denne, men så var eg litt for sein.. faen ass! Liker det du har gjort, stå på!
Nytern Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Nydelig bil, digger det meste bortsett fra diodeskiltlysene Min er forøvrig minst like lav og godkjent. Tror det kommer veldig ann på hvilket bt man besøker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå