jon///M Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 steiki! 535en din er utroolig rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Ja fy faen.. Denne var blitt rå! Du må få deg 4 utblås bak:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larz Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Kjempe lekker E39! Men vil absolutt anbefale Hella fremlykter, de ser mye finere ut inni kjøpte mine på GS for 3k per lykt og føler at det absolutt var verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Han har NYE lykter og er happy med de.... Men kan gi et lyktetips Har du xenon er det dyrt med facelift, så det jeg gjorde var og bestille hos koed uten xenon, kostet rett under 4000kr, deretter kjøpte jeg xenon ombygningskitt fra qwt.no. Disse er BMW vennlige og av god kvalitet. Kom komplett på 5000kr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Uaktuelt å bytte til Hella. Har originalt xenon ja, og hvis en skal kjøpe Hella uten xenon til en billigere penge for så å hive i xenonkit, så har du plutselig ikke automatisk høydejustering bl.a.. Det har jeg i Depo-lyktene mine. Pluss at jeg har bytta ut de gule "angel-eyes pære-ringene" som Depo-lyktene har, med skikkelig xenonmatch led-ringer som lyser heftig i dagslys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Denne er virkelig strøken! Og du har inspirert meg litt også Lurte på hva fargen på bilen heter? alpinhvit? Skal lakke min E39 hvit, og er på jakt etter den mest hvite (minst kremgule) hvitfargen av bmw sine lakkvalg. vet du hvem det er? syns nemlig den ser veldig hvit ut Lurte også på hvor du kjøpte "teipen" til å dekke chromen utendørs og ca hva den kostet? Syns E39 kler hvit best! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Er Alpinweiss III jeg har. Vet ikke om noen hvitere, heter jo alpinhvit den du får på dagens biler og (E90 f.eks.), og den ser hvertfall veldig hvit ut. "Shadowline-tapen" er kjøpt på Ebay, husker ikke pris, men var billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larz Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Uaktuelt å bytte til Hella.Har originalt xenon ja, og hvis en skal kjøpe Hella uten xenon til en billigere penge for så å hive i xenonkit, så har du plutselig ikke automatisk høydejustering bl.a.. Det har jeg i Depo-lyktene mine. Pluss at jeg har bytta ut de gule "angel-eyes pære-ringene" som Depo-lyktene har, med skikkelig xenonmatch led-ringer som lyser heftig i dagslys. Jeg har Hella lykter uten xenon med xenon kit og den automatiske høydejusteringen fungerer fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Uaktuelt å bytte til Hella.Har originalt xenon ja, og hvis en skal kjøpe Hella uten xenon til en billigere penge for så å hive i xenonkit, så har du plutselig ikke automatisk høydejustering bl.a.. Det der stemmer ikke mister De uten xenon fra hella har høydejusteringsmotor som man kobler til nivåføler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Det har mine hellalykter ihvertfall.. Kjører halogen med aut høydejustering. Men nå vil trådstarter beholde lyktene, det forstår jeg. Ser ingen forskjell for å være ærlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Begynner å komme seg nå Terje Sjønner ikke hvorfor folk spørr her hvor du har kjøpt ting lengre, er jo samme svaret på alt stort sett hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Hehe, ka sku an Terje gjort uten Ebay? Uansett, bilen din blir barra råare og råare. Hørte golyden ette streetmeeten. Nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Hmm, det får en si. Da må det være flott med BMW, andre biler jeg er vant til har hvertfall kun aut. høydejustering med xenon. Så feil kan man ta. Ikke at jeg bryr meg så fryktelig om aut. høydejustering heller.. Stod side om side med svogeren min i et familieselskap i påsken, han har en 02' 520iA med Hella xenon. En god del forskjell fra DEPO til Hella ja, men etter min mening ikke i Hella sin favør. Sikker på at Hella har proffere lysbilde og er bedre, men DEPO-lyktene ser etter min smak en god del bedre ut. Larsen-Racing: Hehe, ja voldsomt det. Liker meg på Ebay. Fikk forresten ikke sjangs til å glo på prosjektet ditt i påsken i forbifarten, får stikke innom neste gang. Astri: Hehe, har faktisk blitt tilsendt diplom et par ganger fra Ebay p.g.a mange positive tilbakemeldinger. Er nå oppe i 75 positive tilbakemeldinger på deler jeg har kjøpt, så har vel svidd av noen tusen på "Bayen" etterhvert ja.. Ellers ikke så veldig store mods på bilen siden sist. Fått på litt småting som: - K-Sport shortshift - GS Performance casterstagforinger foran (polyuretan) - Fancy fotplate-ting for å dekke over noen stygge slitemerker etter hælene i matten. Ellers litt vedlikehold. Tok ned bunnpanna og sjekket de berømmelige oljepumpeboltene som ofte løsner på V8'ene. De var faste og fine hos meg. Men en betryggelse å ha sjekket det også før langtur i sommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Dette må være en av forumets absolutt fineste e39er!! Du har gjort alle de "rette" modsene etter min smak Blitt en fantastisk flott bil, også med åtter i tillegg missunner deg denne! Men har noen spm om understellet ditt hehe.. Hordan er du fornøyd med supersport coiloversene? hvordan er de å kjøre på i forhold til comfort sportslighet osv? Hvilken dekk dimensjon kjører du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Takkar. Supersport-kittet er bra til den prisen, er jo litt hardt gjerne, men liker det. En kollega har Bilstein B14 til dobbel pris på sin E39, og det kjennes jo litt bedre ut enn mitt, men om det er verd dobbel pris er opp til hver enkelt. Kjører 225 og 245/35-19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå