LasseEllingsen Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Veldig flott bil! Gjennomført på en skikkelig måte Likte spesielt bra det du hadde gjort med instrumentet. Sykt bra!
Hagestande Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Har ikke sett tråden din før nå! Fyy, så strøken den har blitt. Og på så kort tid Det er etter å ha sett slike eksemplarer man virkelig har lyst på E39! Keep up the good work!
535Terjen Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 Takkar. En liten update siden sist: Kjøpte jo M-ratt på Ebay, som viste seg å være litt mer slitt enn bildene viste. Kjøpte da et omtrukket ratt fra Polen, i den forstand at når jeg mottok det nye omtrukne rattet sendte jeg det gamle tilbake og fikk depositumet tilbake. Så da fikk jeg egentlig et helt nytt ratt for ca 1200,- Nå skal det sies at jeg betalte ekstra for å få det perforerte området trekt om med alcantara, men det fikk de ikke med seg. Men ser for all del bra ut for det.. Gammelt og nytt: Gammelt: Nytt: Bytta og ut M-lista med en i carbon for å matche litt andre deler.
Nytern Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 Ikke helt fan av carbonlista og led skiltlys, ellers er bilen nydelig i mine øyne Ikke for å være teit, men du må passe på å ikke gå i ebayfella.. Har sett altfor mange biler gå fra å være perfekte til å bli idiotiske pga eier som ikke vet å slutte når bilen er fullkommen. Ikke at jeg tror det vil skje deg, du har styrings. Ref MR2
535Terjen Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 Ikke helt fan av carbonlista og led skiltlys, ellers er bilen nydelig i mine øyne Ikke for å være teit, men du må passe på å ikke gå i ebayfella.. Har sett altfor mange biler gå fra å være perfekte til å bli idiotiske pga eier som ikke vet å slutte når bilen er fullkommen. Ikke at jeg tror det vil skje deg, du har styrings. Ref MR2 Carbonlista står i stil med badge, diffuser og forsåvidt tak (farge), pluss at en skiller seg litt ut fra andre "like" E39er. Jeg klarer ikke pissgule lys, så måtte bli LED i skiltlysa og, hadde riktignok ikke trengt å lyse fullt så kraftig men. Hehe, jeg er ikke sånn nei.. Er vel heller ikke så ofte at en bil som er perfekt blir ødelagt med drittstyling og mods, er nå mye oftere at folk begynner i feil ende, og at den ikke har vært bra heller.
Lars89 Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Hvor bestilte du det "nye" rattet? Kan man velge finish osv? Gjør bare riktige ting med denne bilen. Gromt!
thomascr Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 noen av de dessidert råste bilene som går her i haugesund ! Digger bilen din Terje!
535Terjen Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Skrevet Mai 9, 2010 Takktakk. Lars89: Kjøpte hos disse: http://lederraeder.eu/ Fant dem via Ebay selvfølgelig.. Fikk på et 535-badge i carbon i dag, alle spør hva motor det er, så nå står det på.. Lakkere Auto-Pass brikka mattsvart og med svart dobbelsidig tape er et must: Fått på Porterfield R4 bremseklosser foran og bak, som skal brukes ivrig på Nürburgring om ei uke. Dette er rene raceklosser som ikke skal brukes på vei. Men de bremser greit når de er kalde og, men støver friskt da..
Nabon Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 Mulig det er et dumt spørsmål, men hvor har du fått tak i svart dobbeltsidig teip? Finner det ingen steder her i Trondhem!
535Terjen Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Skrevet Mai 9, 2010 Hmm, aner ikke hvor det kjøpes. Vi har det på karosseriavd. på jobb. Mener det er 3M sin hvertfall.
Nabon Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 Hmm, aner ikke hvor det kjøpes. Vi har det på karosseriavd. på jobb.Mener det er 3M sin hvertfall. Supert! Da skal jeg sjekke på 3M sin side etter forhandlere. Takk for hjelpen!
SSM Skrevet Mai 11, 2010 Skrevet Mai 11, 2010 Autopass brikken kan ligge i hanskerommet eller midtkonsollen og fortsatt fungerer, så er ikke vits å ha den dinglende i ruta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå