Gå til innhold

Dissing av BMW?

Bjorni92
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg ja. Jeg er tøffere enn lokaltoget fra Kongsberg til Eidsvoll jeg.

Det er forøvrig tre typer folk som kjører på bane sånn for moro skyld. Du har de som prøver kjøre gode rundetider og trives med det og du har de som prøver drifte og trives med det.

Og så har du gjengen som ikke får til noen av delene, og dermed bare herjer og generelt oppfører seg ape. Disse kjører ofte Volvo.

:twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 266
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

BMW må vel være det merket som har sliti mest med dårlig forstillinger.

VAG fra 96-00 stikker vel av med seieren der pga innkjøpssjef som tenkte pris før kvalitet. Nesten obligatorisk med nye forstillingsdeler på hver EU-kontroll.

Jævli fine biler å ha 4hjulskonroll på å,blir mye stygge ord på verkstedet da for å si det sånn :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

just-turbodiesel: Av ren nysgjerrighet, hvor gammel er du egentlig?

Ser du stadig vekk rakker ned på såkalte fjortisser, så utifra intelligensnivået på innleggene dine tipper jeg du akkurat har fylt 15? (også kalt turbofjortiss).

Men jeg håper du fortsetter å være aktiv i den tråden her. Er faktisk god underholdning å lese innleggene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri likt Volvo, men fader'n har akkurat kjøpt seg en ny XC60. Må ærlig innrømme at XC60'en var utrolig god å kjøre, kvaliteten på interiøret og "feelingen" er absolutt upåklagelig.! Eneste jeg reagerte på var at bilen var utrolig stiv til å være en "mini-SUV"

MEN, XC60 kommer laaaaaangt nede på listen hvis jeg skulle ha brukt 600000,- på en ny bil..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mao hadde jeg nokså rett da jeg skrev at en 240 turbo holder følge med en 325. Hvor mange meter er 0,7 sekunder i 100 km/t? Ikke mange. :P

Edit:

Ja, for så vidt sant. Og mange vil sikkert si seg enig med deg. Men noen, som for eks vår venn 745 mener noe annet. 8)

0,7 sekunder er nesten hele 20 meter i forskjell.

(100 km/h = 27,777 m/s) 27,777 m/s * 0,7 s = 19,44 m

Dette blir helt feil.!! Ja, den vil ligge 19,44 meter foran hvis den andre bilen står helt i ro. La oss si at Volvoen vil ha 90 km/t når BMW'en har nådd 100 km/t. Dvs 10km/t i differanse = 1,94 m foran.!

Men, dette blir feil det også, siden lengden regnes ut i fra 100 km/t...

Siden bilen akselererer og hele tiden har variabel fart, så vil regnestykket bli ganske komplisert, da man må regne med flere variabler mtp fart, måten bilene akselerer på (Volvoen har turbo og vil komme i gang tregt, men når turboen slår inn, vil den ha en raskere aks opp turtallregistre..) osvosv.. :wink::lecture:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fordi jeg er sjefen og han som bestemmer hva som er tøft. Et lite utdrag:

1) Z3 Coupe

2) Z4 Coupe

[...]

49323) Drag-race

822921) Spinne og lage røyk med bil

94309205902) Mercedes 300tdt

349802905302) Bo på bygda

43892859253029016814985012893821905890) Tannregulering

43892859253029016814985012893821905891) Volvo

Ser ut som enkelte sliter med å være tøffe her ja!

Haha! Fy faen :lol: Greit, jeg gir meg.

VAG fra 96-00 stikker vel av med seieren der pga innkjøpssjef som tenkte pris før kvalitet. Nesten obligatorisk med nye forstillingsdeler på hver EU-kontroll.

I starten så, men nå produserer de forsterka bærearmer slik at dette ikke er noe stort problem lenger.

Så nei, det er absolutt ikke obligatorisk med nye forstillingsdeler ved Eu-kontroll.

serr.. folk som tar seg nær av dette, må jo ha problemer..

Synes dette er moro jeg. Ikke verre dette her enn når folk starter nye tråder her på forumet ene og alene fordi "BMW" er nevnt i forbindelse med noe negativt(ulykke, høy fart etc.)..DA snakker i problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,ja det er liksom kun BMW som får vannpumpehavari.. ;)

Kjørt mye opel,de er virkelig lunefulle og streiker på de rareste måter,men å kjøre opel er allikevel alltid liksom greit fordi det er så "fornuftig" :P

Men hver enkelts forhold til sin bil/bilmerke er uansett noe personlig,og har ingen problemer med å se/respektere dette. :)

Dette kunne vært skiftintervall på vannpumpa. Biler med Reg reim skifter den sammen med reima og slipper problemet. En vannpumpe varer ikke evig.. Vag har store problemer på både caravelle t4 og t5 samt Toyota sin ryker på rundt 100.000 km så blir bare dumt å bruke det som argument. Jeg har kjørt mye BMW og aldri hatt problem med vannpumpa.

Slipper problemet? Jeg rinte til to uavhengige verksteder for å få pris på registerreim og vannpumpebytte på Opel Vectra, prisen varierte fra 5000,- til 6000,- På Opel turte jeg ikke engang å spørre om prisen. Dette skal gjøres hver 60.000 km. DET kaller jeg et problem.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...