Superbeetle Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Z3 er jo uansett ikke noe mannfolkbil, har jo nesten ikke dreiemoment.. Som er det man behøver på bane(do-oh)....[/quote Ser du har god greie på det smarten. Det er ikke så mange damer som kjører Z3 som jeg vet om. Men enkelte av dere får kanskje ståpikk av mannfolk og er dermed bekymret for seksualiteten deres, dermed MÅ dere hate biler uten tak for at dere skal virke mer maskuline. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Jeg tar ikke spøk, og du burde passe deg litt ellers vanker det buksevann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 BMW-745iA: Hva i all verden gjør du på et bmw forum?e30m3 er en jordebil og du vil heller ha en ROSA 240?!? Ja vel...bra vi har forskjellig smak.. Har ingenting i mot volvo, men til dere som sier dere hører mye dritt om bmw fra volvogutta så kan dere jo svare: "Hvis bmw er så dårlig, hvordan har det seg da at veldig mange som trimmer volvo må ty til bmw-girkasser for å få det til å holde?" Jeg skjønner ikke hvordan det som bilintressert er mulig å mislike bmw. Motorsterke biler med bakhjulstrekk, akkurat det vi vil ha! veldig bra vi har forskjellig smak ja! Her er et bilde av drømmebilen min, skulle betalt gull og grønne skoger for den, men er ikke til salgs så, Har absolutt ingen forståelse for at det er så mange som vil ha m3 e30, det er jo altfor mange av den allerede, en bil MÅ skille seg ut, det er hele poenget med en bil, personlig preg og gjøre noe nytt er viktig syns jeg, en bekjent har bygd seg en 240 med riktig farge og det meste riktig, jeg ville riktignok droppa øyelokka, men "høyda" er riktig på den(helt nedpå bakken) og den er mørk rosa metallic, 30 000k xenon fra USA, kerscher carmona 16" osv, han vil ikke selge den til meg da, han har videre planer for den så syns det var litt artig når alle volvohatere(deriblant flere bmw-folk) sendte meg PM og lurte på hvem som eide denne bilen og skreiv overalt at denne ble spotta og at den var så tøff(in real vekker den oppsikt, mye mer rosa lys enn på bildet og den er blank!) Anlegget er det heller ikke noe galt med Ja den kjerra hadde nok Jan Thomas likt.. 2CV er jo finere en den der da!! Med blomsterkassa vel å merke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 2CV er et ikon, enten man liker den eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 BMW-745iA: Hva i all verden gjør du på et bmw forum?e30m3 er en jordebil og du vil heller ha en ROSA 240?!? Ja vel...bra vi har forskjellig smak.. Har ingenting i mot volvo, men til dere som sier dere hører mye dritt om bmw fra volvogutta så kan dere jo svare: "Hvis bmw er så dårlig, hvordan har det seg da at veldig mange som trimmer volvo må ty til bmw-girkasser for å få det til å holde?" Jeg skjønner ikke hvordan det som bilintressert er mulig å mislike bmw. Motorsterke biler med bakhjulstrekk, akkurat det vi vil ha! veldig bra vi har forskjellig smak ja! Her er et bilde av drømmebilen min, skulle betalt gull og grønne skoger for den, men er ikke til salgs så, Har absolutt ingen forståelse for at det er så mange som vil ha m3 e30, det er jo altfor mange av den allerede, en bil MÅ skille seg ut, det er hele poenget med en bil, personlig preg og gjøre noe nytt er viktig syns jeg, en bekjent har bygd seg en 240 med riktig farge og det meste riktig, jeg ville riktignok droppa øyelokka, men "høyda" er riktig på den(helt nedpå bakken) og den er mørk rosa metallic, 30 000k xenon fra USA, kerscher carmona 16" osv, han vil ikke selge den til meg da, han har videre planer for den så syns det var litt artig når alle volvohatere(deriblant flere bmw-folk) sendte meg PM og lurte på hvem som eide denne bilen og skreiv overalt at denne ble spotta og at den var så tøff(in real vekker den oppsikt, mye mer rosa lys enn på bildet og den er blank!) Anlegget er det heller ikke noe galt med Ja den kjerra hadde nok Jan Thomas likt.. 2CV er jo finere en den der da!! Med blomsterkassa vel å merke.. heldigvis smak og behag, den dagen jeg hadde vist meg i bmw cab eller andre frisørbiler skulle jeg med glede kabba av meg snabben og levert den på nærmeste avfallsplass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 Det syns jeg du kan gjøre allerede nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 I starten så, men nå produserer de forsterka bærearmer slik at dette ikke er noe stort problem lenger. Så nei, det er absolutt ikke obligatorisk med nye forstillingsdeler ved Eu-kontroll. Aha, men det er bra, for har faktisk sett på A3 fra rundt den tiden som nr.2 bil. Men har vært skeptisk pga dette =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Må jo være en grunn: Fordi de ikke har råd til BMW Stemmer det. En 93modell E36 koster jo over 20.000,- minst... Sant det du sier, men blir irritert når det alltid er BMW som skal rakkes ned på. Voks opp. Det er en bil. Jeg kan fortelle deg et lass med drit om BMW, men det kan jeg også om Ford og Chevrolet. Jeg har BMW , tror også min neste bil blir en BMW, men det er fordi jeg ikke har råd til en Aston Martin. Det er dritbiler det óg Bry deg heller om de på Haiti som virkelig har et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Orker ikke lese hele tråden.... men regner vi får endel pepper for de nye BMWene... GT utgavenn... den skjemmes jeg over... den ser helt for jævlig ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Hysterisk morsomt å lese igjennom denne tråden Anbefales flextron..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Husker å stå i fergekø til Danmark engang, i feltet til høyre for meg stod en sliten volvo stasjonsvogn. Der var det et klistermerke med Tommy som pissa på bmw-merket. Det som var litt morsomt var at disse folkene her ikke hadde råd til senkesett, så i tillegg til at fører og passasjer var umåtelig overvektige, hadde de i tillegg med seg 'rånebabes' som var like chubby. Bilen lå liksom i perfekt senk med alle fire i bilen. Husker meg og dama satt og pekte og lo av de De gav oss en så god latter at det stygge klistermerket var tilgitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Husker å stå i fergekø til Danmark engang, i feltet til høyre for meg stod en sliten volvo stasjonsvogn. Der var det et klistermerke med Tommy som pissa på bmw-merket. Det som var litt morsomt var at disse folkene her ikke hadde råd til senkesett, så i tillegg til at fører og passasjer var umåtelig overvektige, hadde de i tillegg med seg 'rånebabes' som var like chubby. Bilen lå liksom i perfekt senk med alle fire i bilen. Husker meg og dama satt og pekte og lo av de De gav oss en så god latter at det stygge klistermerket var tilgitt hahahaha da hadde jeg krepert av latter kanskje "no fat chicks, the car will scrape" passa bedre på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Dårlige dempere og kraftig overvekt.. mmmh! Trailertrash-senking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Måtte nesten bare le når eg leste dette :Ø Noken liker volvo å somme BMW .. Er det eit problem ? Alle kan ikkje like det same. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Nei,det kan de ikke,det er dessuten enkelte som er hakket mer hårsåre enn andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå