Bjorni92 Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2010 E30 M3 er søppel? O.o Jaja, her er det iallefall noen som vet hva som er av verdi!! Hadde valget stått mellom en BMW E30 M3 og en Volvo 240, så ja... Nå er ikke jeg en som BARE liker BMW, liker en del andre merker også. Men de som er høyest på lista hos meg er BMW og Toyota Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 e30 m3 er søppel, jeg syns synd på m3-eiere, de kan umulig ha venner som jeremy clarkson sier, den er både stygg, går dårlig og en bil alle har, hva er det vitsen med å ha en slik bil? den er på INGEN måte bra jeg prøver å skjønne meg på den bilen, men det er ikke mulig dessverre, da må man ha 3,8 med kjempeturbo i såfall, da går den i det minste bra, e30 var en stygg ripe i lakken for bmw sitt renome, trist for et så beryktet merke, e28 derimot løftet opp det triste 80-tallet vesentlig vel i forhold til de diesel bilene du sier du har, så går vel m3 bedre selv med rådebank og fullgjennom slag i alle sylindere hahaha hva så? bilene mine er på alle måter bedre UTENOM akkurat motoreffekten, men om det er 150 eller 300hk spiller ingen rolle for min del, det går ræva uansett, skal man ha sprek bil så må man ha minimum 500hk, så da er det like greit å ha en dau bil som er bra helhetlig og er driftsikker og kan brukes til råning men vi får se til våren da, om pappa vil sponse meg ytterligere, men kan ikke regne med at han stiller opp mer nå, har bygd stort hus i sjøkanten til meg og har kjøpt mange biler og påkosta de ytterligere, så tør ikke å mase mer på han, men om han gidder så blir det å sette bort e9 til ombygging, 3,8 med tøft sugeoppsett eller turbodiesel med noe modifisert oppsett, eller at jeg kjøper ferdig bil, banebil da, men er mest interessert i råning, så får se litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2010 Hehe, men en sliten Volvo 240 med rustflekker er ikke en rånebil etter min mening... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Hehe, men en sliten Volvo 240 med rustflekker er ikke en rånebil etter min mening... Volvo 240, det er noe tanta mi kjørte før er ikke alle som nødvendig vis innehar så mange rustflekker da. http://forum.vccn.no/showthread.php?t=1014 denne for eksempel, ligger ganske godt på veien, samt gjør det helt ok rett frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2010 Er fortsatt ikke noe gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Jaa, jeg hører nå alltid kebabtralle, big money wasted... tyske horebilen, tyska røda skinn-horeinteriøret osv. Meeeeeeeeeen, bare å slenge noe dritt tilbake. Er glad i bilen min jeg men skjønner ikke at folk klager, de kjører rundt i Fiat, skoda, citroen, peugot... Noe jeg hvertfall aldrig livet skal ha så er det nettop det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2010 Så sant så sant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 e30 m3 er søppel, jeg syns synd på m3-eiere, de kan umulig ha venner som jeremy clarkson sier, den er både stygg, går dårlig og en bil alle har, hva er det vitsen med å ha en slik bil? den er på INGEN måte bra jeg prøver å skjønne meg på den bilen, men det er ikke mulig dessverre, da må man ha 3,8 med kjempeturbo i såfall, da går den i det minste bra, e30 var en stygg ripe i lakken for bmw sitt renome, trist for et så beryktet merke, e28 derimot løftet opp det triste 80-tallet vesentlig vel i forhold til de diesel bilene du sier du har, så går vel m3 bedre selv med rådebank og fullgjennom slag i alle sylindere Pluss 1 på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Hmmm BMW M3 er noe alle har ? jeg har aldri hatt noen M3, men jeg har hatt en haug med gamle 240, måten du skriver på minner meg om en fjott som pleide å vanke på et offroadforum jeg er innom, han strødde også om seg med usakligheter og pissprat og hadde egentlig null peiling på bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Hehe, fælt som folk skal ta seg nær da? Det er da vel greit lett å overse meninger dere mener er ukorrekte? Jeg liker BMW og deres produkter og jeg vet hvordan de får meg til å føle meg, derfor bryr jeg meg på ingen måte om hva andre synes. Så lenge jeg vet jeg har "rett" trenger jeg ikke prøve å overtale alle andre om at det er "jeg som har rett." Dessuten synes jeg kanskje BMW-eiere er litt ekstra obs på å få med seg alle andres klager mot dem. Slutt å syte! Hvis dere vet dere har en bra bil, så hvorfor bry seg om folk som ikke vet hva de prater om? Jeg elsker E30'en, mer enn det trenger jeg ikke vite eller bry meg om, så enkelt kan det være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Hmmm BMW M3 er noe alle har ? jeg har aldri hatt noen M3, men jeg har hatt en haug med gamle 240, måten du skriver på minner meg om en fjott som pleide å vanke på et offroadforum jeg er innom, han strødde også om seg med usakligheter og pissprat og hadde egentlig null peiling på bil Ja, de kalles "troll" og er bare ute etter å provosere frem respons og skape oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2010 Er en del nye biler som trenger BMW Power til trekkraft også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Dessuten synes jeg kanskje BMW-eiere er litt ekstra obs på å få med seg alle andres klager mot dem. Slutt å syte! Enig med deg der. F.eks. den "bmw nevnt i media"-tråden vi har her tror jeg er den mest tåpelige tråden her inne som jevnlig fylles opp med nye innlegg. who gives a fuck? Jeg tviler på at Ola Nordmann tenker noe over om det står "bmw" eller "opel" i en slik artikkel, men vi som faktisk er over middels bilinteressert legger naturligvis merke til dette med en gang. Get over it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 jøss... BMW-745ia, hvor er du? HAHAHA dagens i denne diskusjonen ! ! ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 jøss... BMW-745ia, hvor er du? HAHAHA dagens i denne diskusjonen ! ! ! Tenkte det samme, spesielt da forumets mest saklige medlem fulgte opp i neste post! Forøvrig så opplever jeg egentlig lite kommentarer ang. BMW, men når jeg tenker meg om så har de fleste jeg kjenner som er bilinteressert eid BMW, og resten tror jeg ikke forbinder merket særlig med det mange andre tydeligvis gjør. Skulle det derimot komme en kommentar så er det normalt med et aldri så lite glimt i øyet, og da er det fort gjort å ta igjen med samme mynt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå