Michael Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 Er litt på utkikk etter en strøken e34, må være 525 eller større. Helst svart skinn. Og om mulig manuellgir, men det er ikkeno kris. Ikke bulka og rusten. Hva må jeg gi for noe sånnt ?
ulriksen Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 Er litt på utkikk etter en strøken e34, må være 525 eller større. Helst svart skinn. Og om mulig manuellgir, men det er ikkeno kris. Ikke bulka og rusten.Hva må jeg gi for noe sånnt ? 30 k
Glenno Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 Tror ved sjekke finn.no finner du markedsprisen for de fleste biler. Skal du ha spesielt strøkne med modifiserte oppgradreringer kan nok bimmers.no og bmwccn være stedet å leite på også. Hva legger du i strøken? (normal slittasje, eller uvanlig fin) Disse bilene begynner bli noen år nå men holder seg forholdsvis godt.
///FredriK.S Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 Strøken 525, så vil jeg tro 45-50tusen og oppover
Michael Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Skrevet Januar 16, 2010 Har titta på finn, autodb og her, men har ikke dukka opp noe som frister egentlig. Kan selvfølgelig ikke regne med å få en bil som er som ny..... men jeg vil ha den så strøken så mulig. tippa en rundt 40+ jeg for en som er som jeg vil ha den... kan jo såklart kjøpe en billigere en og legge noen kroner i da... men helst ikke Hvis noen her har en strøken bil som vurderes solgt så ta kontakt, men jeg kan ikke kjøpe noe før jeg har solgt den jeg har nå.
Sir Hofstad Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 Ikke lett å finne en "strøken" E34.. Tross alt i allefall 14 år ...
Fredrik 90 Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 Det ligger ikke mange strøkene E34 til salgs for tiden og på finn så er det ikke en som har gått under 200 000 km. Men du må nok godt over 45 000 kr for en bil som passer dine kreterier. En kamerat kjøpte sommeren 2008 en Diamantsvart og strøken 1992 520I som var gått 148 000 km med sort skinn, m ratt, man takluke og elvinduer forann. Denne måtte han gi 55 000 kroner for. I 2007 så holdt jeg på å kjøpe en superstrøken 1991 525I med 185 000 km på tellern. Den hadde beige skinn sports stoler, kjørecomputer, 4 elvinduer, el takluke, klima anlegg og sportsunderstell. Den var solgt ny i Norge for en pris på nesten 900 000 kr, jeg måtte gi 65 000 for den i 2007. Det kan jo være en veileder for hvor mye du må ut med for en noe tilsvarende 525.
Christian V Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 Hva legger du i "strøken"? Jeg vil påstå at en E34 525 som er strøken mht alt - karross, motorrom interiør etc - koster mye mer enn 40'. Her har du en ganske strøken E34: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18046779 Når en bil betraktes som strøken, så er det uavhengig av alder på bilen. Det verste jeg hører er "strøken i forhold til alder" - det innebærer som regel at bilen ikke er strøken.
Superbeetle Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 Enig med det siste innlegget! En E34 til 50k med rundt 200k på telleren er som oftest langt fra strøken i mine øyne, men noen vil nok si at den er det.. Husker at en kamerat solgte en 525ia for 35000kr. Den var ganske bra med skinnstoler og el vinduer etc. Er mange e34 i prisklassen opp til 50k hvor man får veldig mye bil for pengene, men strøken er de ikke! Så har du også de som kjøper litt felger og div styling og uorginale deler for så og legge dette til i salgsprisen på en bil som egentlig ikke er noe bra.
Fredrik 90 Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 900000?!? Det nekter jeg å tro. Da har du kanskje ikke hørt om Luksus avgiften som herjet i landet på den tiden. En avgift på alt som handlet om velstand i en bil, Skinnseter, klima, automat, elvinduer og alle slags elektriske duppeditter som var inn på den tiden, kjørecomputer, antispinn, alarm, sentral lås osv På f eks Audi 100 så var ABS og Airbag ekstrautstyr til flerfoldige tusen kroner. Denne BMWen var kjøpt ny av han som eide BMW forhandleren i Arendal på den tiden, og hadde alt av utstyr. Bare den integrerte mobiltelefonen kostet nesten 30 000 kr ekstra Har du ikke lagt merke til at premiumbiler fra denne tiden som er solgt nye i Norge nesten ikke har noe utstyr. Så en 1993 mod Mercedes S-klasse uten skinn og klima!!! Den var Norsk solgt. Det finnes selvfølgelig unntak som denne BMWen da Denne avgiften ble det heldigvis slutt på i 1996
Pelton Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 Jo, når du sier det så Helt sykt... får jo en og en halv 2010mod. spekket med utstyr for den prisen... Jaja, enda godt at noen avgiter har gått ned/blitt fjernet
Lars89 Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 Ble nettopp solgt en M5 her inne til over 200 000. Den er hva man kan kalle strøken... Strøken er et av de mest missbrukte orda i annonser/beskrivelser av biler. Ser mange skriver "Strøken! Bare litt rust i hjulbuene, en sprekk i fangeren og en ulyd i diffen". Da er det noe galt. Den kan være pen og se på, men ikke strøken...
Hyggmaister Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 Enig. Er den strøken, så ER den strøken. Skal du selge en "strøken" bil som bare har en en rift i førersetet, så trekk det opp før salg, om du skal bruke betegnelsen "strøken" på bilen... Det samme gjelder selvsagt, eller ikke minst for en skranglete kasse, feil i hjulstilling eller andre tekniske ting.
ehrnst Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 900000?!? Det nekter jeg å tro. Da har du kanskje ikke hørt om Luksus avgiften som herjet i landet på den tiden. En avgift på alt som handlet om velstand i en bil, Skinnseter, klima, automat, elvinduer og alle slags elektriske duppeditter som var inn på den tiden, kjørecomputer, antispinn, alarm, sentral lås osv På f eks Audi 100 så var ABS og Airbag ekstrautstyr til flerfoldige tusen kroner. Denne BMWen var kjøpt ny av han som eide BMW forhandleren i Arendal på den tiden, og hadde alt av utstyr. Bare den integrerte mobiltelefonen kostet nesten 30 000 kr ekstra Har du ikke lagt merke til at premiumbiler fra denne tiden som er solgt nye i Norge nesten ikke har noe utstyr. Så en 1993 mod Mercedes S-klasse uten skinn og klima!!! Den var Norsk solgt. Det finnes selvfølgelig unntak som denne BMWen da Denne avgiften ble det heldigvis slutt på i 1996 stemmer bra dette. hvis du ser på en STD 96 525 touring (e39) kostet denne 600k du kan jo tenke hva den kostet om den ble levert i 94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå