Ad|oS Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Er ikke bare bare å starte opp lokalavdelingen igjen. Var snakk om det tidligere, men trengs en del dedikerte personer for å klare det, samt litt velvilje fra de tidligere CCN-medlemmene (vil jeg tro hehe)
NiDieuNiMaître Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Hvorfor mener du at man trenger velvilje fra de tidligere medlemmene? De er jo tilsynelatende helt fraværende, så at de skulle ha noe de skulle sagt ifbm en nystifting kan jeg ikke tenke meg.
Lars89 Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Det har vel vært snakka om det før, men droppet/utsatt pga mangel på tid hos de som er mest aktuelle. Er vel ihvertfall 3 år siden det var et CCN-treff sist. "Herjetreff" på glattkjøringsbanen med mye gromt. M3, 850csi, M5 turbo osv... Spørsmålet er vel om det er noe vits. Ikke fryktelig langt til Telemark/Rogaland som er av de mest aktive avdelingene i landet
Øyvind L. Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 5 varme grader i skyggen idag... Det nærmer seg sommer...
bmw530i Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Håper på ny polert og sommer felger på mange av bilene
Danniboy Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 jaja da har dama forlatt meg og bilen ble stjelt.. så jeg venter bare på pengene fra forsikringselskapet så er det opp å hente E30:D så dette blir veldig tight med tid....
Phux0r Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Hva da Phux0r? trenger ikke sette no ? der vettu Bare jeg får nu skjerm og frontfanger til den tid så er den hvertfall LITT heil:P haha
Fredrik 90 Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 5 varme grader i skyggen idag... Det nærmer seg sommer... Det var med stor glede jeg i går kunne notere 10+ grader! jeg kunne til og med skimte en bar flekk med asfalt i oppkjørselen, mellom de meterhøye snøfonnene som sikkert ikke forsvinner før uti juni en gang Her snakker vi MYE snø, se her: Ellers så møter jeg opp på teff jeg, hvis jeg ikke har solgt BMWen da! men jeg tar nok turen bort og kikker likevel
Rabies Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Skrevet Mars 11, 2010 Hva da Phux0r? trenger ikke sette no ? der vettu Bare jeg får nu skjerm og frontfanger til den tid så er den hvertfall LITT heil:P haha Bare jeg som setter ? etter brukernavn om man ikke har presisert sikkert at man kommer. Kanskje få lakka sideskjørtet ditt? hehe
NiDieuNiMaître Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 Phux0r, er det du som har en e36 coupé med sånne led-lamper?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå