Gå til innhold

Krasj i Sverige.

Armanic
 Share

Anbefalte innlegg

Som dere sikkert har hørt/lest om så har det vært en krasj i helga.

http://www.adressa.no/nyheter/utenriks/ ... 433013.ece

Begge de to som ble skadet her er venninder av meg.

Dette har gitt meg en stor tankevekker, tenkte at jeg skulle få andre til og tenke seg litt om og.

Hun som kjørte hadde "stålkontroll" bak rattet, men alikavell så skjedde det. Kalles vell ulykke for en grunn. Alt står litt stille hos venner av meg, folk har problemer med å spise, sove å fungere i hverdagen. Dette påvirker meg og.

Håper noen flere tenker seg om to ganger.

Mathias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med dem!

Har selv blitt vekket av telefon om at en god venninne var fløyet til ullevål og lå i koma etter en stygg bilulykke,det var en forferdelig tid!

Intensivavdelingen er ikke et trivelig sted å oppholde seg. Heldigvis overlevde hun og nå går det bedre,men forskjellen mellom liv og død kan noen ganger være hårfin.

Ble påkjørt front mot front av noen 18-årige drittunger som hadde nesten 2x fartsgrensa og sklei over i feil kjørebane i en sving.

1: Bruk belte!

2: Ikke kjør som en idiot på offentlig vei!

3: Ikke kjør som en idiot på offentlig vei!!

4: Ikke kjør i rusa tilstand (dette burde vel alle vite,men akk - ser ikke sånn ut)

Sikkert mange fler,men hadde enda folk fulgt disse i det minste,kunne særlig mange ungdommer vært hele og i live i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telefon om at noe du kjenner godt har blitt utsatt for en ulykke er langt i fra morro å få.

Fikk selv vite på tekstmelding (!) at en jeg kjenner hadde dødd etter en kollisjon, der bla helland på forumet var passasjer.

For ikke å snakke om hvordan E30n til min søster så ut etter hun kræsja for et par år tilbake.

324td_kr_sj_2.jpg

Ikke morro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fryktelig når sånt skjer dem som står enn nærmest. Mange tenker vel at slikt skjer ikke oss og det er kun ting man leser i avisa, men det kan dessverre ramme alle.

Jeg har heldigvis sluppet unna slike hendelser i min nærmeste krets til nå men jeg må innrømme at hvis jeg f eks hører masse ambulanser så hender det jeg sender noen tanker til bekjente jeg vet er ute. Jeg og fruen har også en regel at er vi urolige for hverandre så skal vi straks ta kontakt med hverandre.

Jeg håper virkelig det går bra for dine venninner, og jeg skjønner meget godt at dette preger deg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg var i ulykke for ett par mnd siden hadde jeg på meg belte selv om vi stod stille. medpassasjeren min tok av seg belte, og tente seg en røyk og slappet av...to sek etter ble vi påkjørt bakfra...og alle skadene jeg hadde på kroppen min kom fra at HAN fløy ut av setet og kræsjet med meg...hjernerystelse, brudd i muskelfester ved kragebeinet og ellers andre blåmerker her og der på kroppen...så ja..belte er meget viktig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...