Lapin Kulta Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Etter en kjøretur fra verkstedet til lakkboksen på til sammen 30 min så den ene linsa slik ut? Første gang lyktene er i bruk. Det er ikke dugg.
in2you Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 ser nesten ut som starten av et brennmerke..? rart at det skjer med nye lykter da!
-Roger- Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Feil type pærer? At lyktene ikke tåler mer varme enn en type pærer?
Lapin Kulta Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Skrevet Januar 20, 2010 Brukte samme pærer som jeg brukte i orginallyktene. Det burde gå det? Kan det være reklamasjosak?
steinar84 Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 hvor mange watt er de da? skal være 55w mange setter i 100w for sterkere lys. dette skjedde med et sett grøftelys jeg minterte en gang på en golf. det var også org hella.
Saltkjelen Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Det bør være reklamasjonssak så fremt du har benyttet deg av 55w pærer. Hella gir ingen reklamasjon på sprekk i glass el. liknende ved sterkere pærer er det jeg har blitt fortalt når jeg har handlet Hella lykter.
Thundercoil Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Det er i hvertfall definitivt en varmeskade!
BlueM Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Fikk dette på ei lykt en gang. Var faktisk ikke noe feil med lykta, men med pæra. (Den kom ferdig med pære). Viste seg at pæra var skikkelig skikkelig møkkete, og dette hadde "brent". Kunne selvsagt ha reklamert, men jeg bare pusset glass og reflektor og satte inn ny pære, siden det tok kortere tid enn å reise tilbake til forhandler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå