Olelink Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Dette begynner å likne noe igjen Gunnar. Oppdager nå at når jeg er inne på forsiden så må jeg scrolle meg ned til jeg ser menyen på venstre side, slik var det ikke tidligere idag. Litt tungvindt, men antar igjen at det bare er noen mindre justeringer Det forstår jeg ikke helt? Ligger menyen nede til venstre hos deg? Jeg har den oppe til venstre der den skal være i både Firefox 3.5.7 og IE8...? Den ligger nede til venstre hos meg også (firefox 3.5.3). Mindre tekst er jo bare å trykke på den "A"-en lengst til høyre oppe i høyre hjørne, da blir det tilbake til slik som det var før. Gjør ihvertfall dette med meg. Jo, tja. Gjøre det for vær side / for vær gang jeg skal svare ett innlegg, blir tungvindt. Men nå er nå alt under arbeid her, så jeg blir ikke akkurat plaget : ) Dette jeg også prøvde å få frem i mitt innlegg på side 9 Mener ikke å mase, prøver bare å hjelpe
Deep Dish Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Har også menyen nederst på venstre side.. (Firefox 3.6)
Dr_S Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Har også menyen nederst på venstre side.. (Firefox 3.6) Samme her..kjører også FF 3.6 Lurte LITT da jeg skulle svare på en PM her...haha...tekstet for svaksynte? =)
S.Arnesen Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Har også menyen nederst på venstre side.. (Firefox 3.6) Samme her..kjører også FF 3.6 explorer 9 har også menyen i bunn på venstre side
Sjøbuse Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 samme her. menyen er hlt nede. og jeg har bare internett explorer.
2mMy Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Opera 10.10 IE 8.0.6001.18865 Ser likt ut for meg i: Firefox 3.5.7 Chrome 4.0.302.3 Safari 4.0.3 Hos meg er det hvertfall oppe i hjørnet, og det er i FF 3.6 Merkelig at det skal være forskjell fra bruker til bruker da :\
Rayman Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Hvor i verden holder du til? Hvordan er performancen på en 10krpm SATA kontra 10k RPM SCSI? Er da spesielt viktig med flere samtidig lesinger fra forskjellige steder på diskene, er vel der SCSI tradisjonelt sett har vært mye mer robust ettersom den ikke stjeler CPU-kraft underveis slik IDE gjør.. Ser det ikke er rare pc`ene som brukes til servere her.Jeg har en pc som jeg kan donere bort. Specs: Hovedkort: MSI K8N Diamond Hovedkort S939,SLI nForce4 SLI,6xSATA2,Creative Live!24bit Nettverkskort: 2x Integrert 100/1000Mbit i hovedkort Prosessor: AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz Socket 939, 512KB cache, BOXED Skjermkort: Gainward GeForce 6800GT 256MB Ram: GEIL PC3200 2GB DDR400 Hardisk Hoved: Western Digital 37GB 10.000RPM Serial Ata Hardisk 2: Western Digital 250GB 7200RPM Serial Ata Er ikke rette mann og spør for hva som er best men om du finner ut om den er brukendes så gi beskjed.
Dr_S Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 En annen ting jeg har merket meg, er at alle linker til tråder i signaturer, virker ikke....
Deep Dish Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 En annen ting jeg har merket meg, er at alle linker til tråder i signaturer, virker ikke.... Det er fordi det er lagt til /forum/ i adresselinjen på den nye bimmers utgaven.. Eks: http://www.bimmers.no/forum/postingosvosv
thomjak Skrevet Januar 27, 2010 Skrevet Januar 27, 2010 Utrolig bra Mitt fav. forum for biler + Folka her er mere hjelpsom enn noe annet forum
[space] Skrevet Januar 27, 2010 Skrevet Januar 27, 2010 I tillegg til menyen, som flere har nevnt her, som er nede til venstre, er bakgrunnen på menyen, nå for "stor". Ellers er teksten og alt ellers bra nå (Hvordan er det med skaleringen av bilder? Fant ingen breiere enn forumet akkurat nå. Er det slik at de fortsatt blir skalert ned og vises i full størrelse ved å klikke på de?)
Gunnar Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Skrevet Januar 27, 2010 Jøss, her på jobb ligger den også nede til venstre i samme FF- og IE-versjon som jeg har hjemme... Skulle gjerne beholdt sidene slik at alle gamle linker virket, men det hadde blitt for mye rot utav det, så forumet har havnet i eget dir. Får prøve å få satt opp noen redirects i stedet, men har ikke tid til det riktig enda. Bilde blir ikke resizet enda nei. Det var en egen mod av det gamle forumet. Det er dessverre ikke slik ut av boksen (idiotisk nok..).
Øyvind L. Skrevet Januar 27, 2010 Skrevet Januar 27, 2010 På pcen jeg har hjemme med Win7 og siste Opera så kommer den menyen oppe. På maskinen på jobb med Xp og siste Opera så kommer den nede.. Snedig!
Olelink Skrevet Januar 27, 2010 Skrevet Januar 27, 2010 Skulle gjerne beholdt sidene slik at alle gamle linker virket, men det hadde blitt for mye rot utav det, så forumet har havnet i eget dir. Får prøve å få satt opp noen redirects i stedet, men har ikke tid til det riktig enda. Fungerer fint ved å legge til /forum i adressen til tråden som nevnt over her. Dette er jo noe alle klarer å gjøre selv med sine egne linker i signaturene sånn at du slipper å bruke tid på det Gunnar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå