Lapin Kulta Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 syntes kjøp og salg hadde blitt helt fantastisk! nå kan du faktisk se etter en spesifik bil når du leter etter en. var jo håpløst å følge med slik det var før. må forøvrig slenge meg på Yngve på merkingen av nye/gamle poster. slik det er nå klarer jeg ikke følge med på hva som har kommet siden sist jeg var logget på. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 Ser ut som jeg har fått løst problemet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 hva betyr "donasjon" knappen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Jeg får ikke mail lenger når der blir svar på emner jeg abonomerer på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Jeg får ikke mail lenger når der blir svar på emner jeg abonomerer på? +1 Men har nok sammenheng med problemet nevnt over her.. Ved posting av pm/innlegg får man blank side.., så da blir nok ikke hele koden kjørt ferdig, selv om innlegget blir lagret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 Mail bør fungere igjen nå. Disken gikk som sagt full... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 syntes kjøp og salg hadde blitt helt fantastisk! nå kan du faktisk se etter en spesifik bil når du leter etter en. var jo håpløst å følge med slik det var før. må forøvrig slenge meg på Yngve på merkingen av nye/gamle poster. slik det er nå klarer jeg ikke følge med på hva som har kommet siden sist jeg var logget på. Burde ikke da "felger til salgs" også deles opp i 14, 15, 16, 17, 18, 19,20" felger også? Nei, burde deles opp i boltsirkel. 4X100 og 5X120. 2 stykk underfora. Enkelt og greit. Hvis folk hadde bblitt bedre på å skrive topics..så hadde alt gått så mye lettere. Men slik er det ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Et forslag til det nye forumet er å gjøre slik at man søker etter emner som standard, og ikke at man får ei liste med inlegg som er skrevet. Hvis det er mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Enig i forslagene om både inndeling av felg-forumet og visning av emner i søk som standard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 Nå er standardvalget emner. Har også lagt til resizing av bilder. Sliter litt med overlay-ikonene, men det fungerer allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Flott Gunnar, det begynner virkelig å bli bra nå Håper flere bruker den nye funksjonen "Donasjon" og legger igjen en slant eller to til Gunnar/bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Begynner jo å bli bra dette ja. Tror ikke jeg kan huske hvordan det gamle så ut en gang (hvitere?) Stå på. Nå mangler bare Treff-kategorien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Donasjon skjemaet var en etterlengtet funksjon. Skal passe på å bruke den ihvertfall to ganger i året Menne, er det mulig å lage en "nedtellings" oversikt f.eks? Si vi trenger f.eks 5000kr til ny server (har ikke peil på hva slikt koster, så tok bare ett tilfeldig tall), og at det da er en funksjon som viser hvor mye vi mangler i donasjon før vi når målet? Blir kanskje vanskelig å kombinere konto med forumet? Hadde vært litt moro å vite hvor mye som skulle til tenkte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Vanskelig å si hva ting koster sånn eksakt. En oversikt over hvor mye som har kommet inn kunne jo derimot vært kjekt. Hvis Gunnar plutselig får veldig fancy bil og sier opp jobben vet vi noe er galt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Vanskelig å si hva ting koster sånn eksakt. En oversikt over hvor mye som har kommet inn kunne jo derimot vært kjekt. Hvis Gunnar plutselig får veldig fancy bil og sier opp jobben vet vi noe er galt... Man klarer vel å finne ut sånn ca ihvertfall? Brått dukker det opp en donasjonsknapp til "Drift av Gunnars audi" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå