Hansee Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Denne er feiende flott! Gjør det litt enklere for de som surfer fra smart-phone http://www.tapatalk.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Er det bare å laste ned den appen å gå på bimmers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Lurer på en sak som gjelder layout'en, og det er, hvorfor er det et ganske stor hvit felt på venstre siden, røde X'en på bilde? Synes det hadde vært bedre å fylle hele bredden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Ja, enig der.Det sku vært noe mer på venstre sia. Det er også d eneste jeg har funnet som er å påpeke. Ellers så er dette dagens høydepunkt. DVS. At jeg løper nesten gjennom døra for å komme meg inn på forumet å se..Er blitt veldig hekta. Er eneste BMW entusiasten i fam. så det er godt å møte likesinnede. Denne siden er bare helt konge. TUSEN TAKK!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Ja, enig der.Det sku vært noe mer på venstre sia. Det er også d eneste jeg har funnet som er å påpeke. Ellers så er dette dagens høydepunkt. DVS. At jeg løper nesten gjennom døra for å komme meg inn på forumet å se..Er blitt veldig hekta. Er eneste BMW entusiasten i fam. så det er godt å møte likesinnede. Denne siden er bare helt konge. TUSEN TAKK!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Ettersom jeg har forstått så vil det komme mye mer på venstresiden, de gamle sidene som motorkoder osv. samt nye kalkulatore? Til Gunnar: Kan du legger til .PDF under filtyper som kan lastes opp? Veldig greit å laste opp koblingskjemaer i dette formatet slik at de ikke blir krympet. Ellers "keep up the good work" og si i fra hvis du trenger noe ekstra hjelp, vet ikke hva jeg kan gjøre men. Har erfaring med Joomla og phpBB2/3, desverre lite php, men noe html og css. Mange fine extensions for joomla der ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Er det bare å laste ned den appen å gå på bimmers? Gunnar må nok installere pluginen først. Koster ingenting for forumeier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Når jeg er på startsiden så er jeg ikke pålogget, men når jeg trykker på "forum" i menyen så er jeg pålogget når jeg komemr inn på forums oversikten. Skal det være slikt? Eller er det en liten bug? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Har ikke vært her inne så mye etter oppgraderingene tok til, men må si jeg liker forandringene. Likte spesielt at man kan gå inn på hver enkelt profil og se hvilken kategori og tråd det er flest innlegg i... Det er sikkert mye annet nytt som er kommet også som jeg ikke har fått med meg siden jeg ikke har fulgt med slavisk i denne tråden og bare har vært innom av og til. Hadde det vært mulig og lagt en link på venstresiden her som førte til en liste der de største forskjellene fra gammelt til nytt forum kom frem? Litt lettere og se for de som ikke er mest aktiv og ikke følger alle innleggene i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Jeg savner å kunne vise alle EMNER en bruker har starteti tillegg. Litt ryddigere enn å bla igjennom INNLEGG. Hadde også vært fint med et utsnitt av innlegget som er besvart via epost. Har du fått sett noe på tapatalk, Gunnar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentivar Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Det finnes et prosjekt på google code som gjør at phpBB forum automatisk blir vist som en WebApp på iPhone/iPod når man besøker siden, da slipper man og kjøpe/laste ned en app og det blir mye bedre for oss som er ofte innom via mobilen http://code.google.com/p/phpbb-iphone-style/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OTffs Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Nå har jeg ikke lest igjennom alle sidene her, så jeg vet ikke om det er noen som har nevnt det, men noe jeg syns hadde vert kjekt var å få delt inn kjøp og salg av felgr pittelitt, jeg driver å leter etter felger, og hadde vert kjempe kjekt om det hadde vert mulig å få inn noen underforum som f.eks. -4 Bolt -5 Bolt -Annen boltsirkel -Dekk Trenger ikke dele mer opp enn det? Hadde vert en kjempe ting, men jeg vet det er en del jobb å sortere poster å sånn, men jeg savner dette litt Ellers er jeg kjempe fornøyd med forumet, og forum updaten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Hvor finner jeg igjen alle tabellene over motorer osv.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Støttes. Det bør også være krav til detaljert emne. "sommerfelger med dekk" er litt tynn. "5x120 et18 9x19 Breyton Spirit" gir litt mer kjøtt på beinet .. Nå har jeg ikke lest igjennom alle sidene her, så jeg vet ikke om det er noen som har nevnt det, men noe jeg syns hadde vert kjekt var å få delt inn kjøp og salg av felgr pittelitt, jeg driver å leter etter felger, og hadde vert kjempe kjekt om det hadde vert mulig å få inn noen underforum som f.eks.-4 Bolt -5 Bolt -Annen boltsirkel -Dekk Trenger ikke dele mer opp enn det? Hadde vert en kjempe ting, men jeg vet det er en del jobb å sortere poster å sånn, men jeg savner dette litt Ellers er jeg kjempe fornøyd med forumet, og forum updaten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Vet ikke om det er tatt opp før, men hvorfor er det ikke mulig å endre brukernavnet lenger? Gått lei det e har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå