Gå til innhold

Oppgradering av nettsidene

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 526
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, enig der.Det sku vært noe mer på venstre sia. Det er også d eneste jeg har funnet som er å påpeke. Ellers så er dette dagens høydepunkt. DVS. At jeg løper nesten gjennom døra for å komme meg inn på forumet å se..Er blitt veldig hekta. Er eneste BMW entusiasten i fam. så det er godt å møte likesinnede. Denne siden er bare helt konge. TUSEN TAKK!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig der.Det sku vært noe mer på venstre sia. Det er også d eneste jeg har funnet som er å påpeke. Ellers så er dette dagens høydepunkt. DVS. At jeg løper nesten gjennom døra for å komme meg inn på forumet å se..Er blitt veldig hekta. Er eneste BMW entusiasten i fam. så det er godt å møte likesinnede. Denne siden er bare helt konge. TUSEN TAKK!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg har forstått så vil det komme mye mer på venstresiden, de gamle sidene som motorkoder osv. samt nye kalkulatore?

Til Gunnar:

Kan du legger til .PDF under filtyper som kan lastes opp?

Veldig greit å laste opp koblingskjemaer i dette formatet slik at de ikke blir krympet.

Ellers "keep up the good work"

og si i fra hvis du trenger noe ekstra hjelp, vet ikke hva jeg kan gjøre men.

Har erfaring med Joomla og phpBB2/3, desverre lite php, men noe html og css.

Mange fine extensions for joomla der ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er på startsiden så er jeg ikke pålogget, men når jeg trykker på "forum" i menyen så er jeg pålogget når jeg komemr inn på forums oversikten. Skal det være slikt? Eller er det en liten bug?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært her inne så mye etter oppgraderingene tok til, men må si jeg liker forandringene.

Likte spesielt at man kan gå inn på hver enkelt profil og se hvilken kategori og tråd det er flest innlegg i...

Det er sikkert mye annet nytt som er kommet også som jeg ikke har fått med meg siden jeg ikke har fulgt med slavisk i denne tråden og bare har vært innom av og til.

Hadde det vært mulig og lagt en link på venstresiden her som førte til en liste der de største forskjellene fra gammelt til nytt forum kom frem? Litt lettere og se for de som ikke er mest aktiv og ikke følger alle innleggene i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke lest igjennom alle sidene her, så jeg vet ikke om det er noen som har nevnt det, men noe jeg syns hadde vert kjekt var å få delt inn kjøp og salg av felgr pittelitt, jeg driver å leter etter felger, og hadde vert kjempe kjekt om det hadde vert mulig å få inn noen underforum som f.eks.

-4 Bolt

-5 Bolt

-Annen boltsirkel

-Dekk

Trenger ikke dele mer opp enn det? Hadde vert en kjempe ting, men jeg vet det er en del jobb å sortere poster å sånn, men jeg savner dette litt :)

Ellers er jeg kjempe fornøyd med forumet, og forum updaten! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støttes. Det bør også være krav til detaljert emne.

"sommerfelger med dekk" er litt tynn.

"5x120 et18 9x19 Breyton Spirit" gir litt mer kjøtt på beinet ..

Nå har jeg ikke lest igjennom alle sidene her, så jeg vet ikke om det er noen som har nevnt det, men noe jeg syns hadde vert kjekt var å få delt inn kjøp og salg av felgr pittelitt, jeg driver å leter etter felger, og hadde vert kjempe kjekt om det hadde vert mulig å få inn noen underforum som f.eks.

-4 Bolt

-5 Bolt

-Annen boltsirkel

-Dekk

Trenger ikke dele mer opp enn det? Hadde vert en kjempe ting, men jeg vet det er en del jobb å sortere poster å sånn, men jeg savner dette litt :)

Ellers er jeg kjempe fornøyd med forumet, og forum updaten! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...