NBCustom Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Du ble spottet i godt driv i dag Du tok av mot Greåker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Æsj.. bildebevis også! Jeg som hadde tenkt å lure meg unna den der til jeg så bilde poppet opp! Sabla treig trafikk i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Har kjøpt en Idrive kontroller og modifisert den til å snakke sammen med Pioneer spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Funker gjør det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Du har ustabilt mye peiling! proffe saker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Funker gjør det også Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Det er gromt det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Hvordan er det nå med skjermen siden du kjører ettermarkedspiller og rotet med iDriven? Men en stilig liten finesse det der ja. Lyktene var forøvrig blir enda tøffere nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Skjer i Titan gata da Michael? Tut Pært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Nå klarer jeg såvidt å sette inn en stikkontakt i veggen, men det der virker ikke bare enkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Ta det helt med ro. Det ser småkøddent ut for meg og. Og jeg har dillet med stereo siden 94-95 og hatt det som fulltidsjobb i 6 år.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Skjer i Titan gata da Michael? Tut Pært. Panic vasking av X5 og M3 før levering til Motorshowet på Kongsten. Trodde du hadde solgt e28en jeg så tok ikke helt hvem du var når du kjørte forbi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Hvordan er det nå med skjermen siden du kjører ettermarkedspiller og rotet med iDriven? Men en stilig liten finesse det der ja. Lyktene var forøvrig blir enda tøffere nå. Siden jeg ikke har iDrive så har jeg bare kjøpt kontrollen og nytt midtkonsoll deksel. Har ikke loddet dette selv. Men oppsettet er relativt enkelt, lodde seg inn på knappene som er i idrive kontrollen og trekke ledninger fra den til pioneer sin fjernkontroll. Neste utfordring blir vel å parre den orginale spilleren med pioneer 99rs. Da blir det orginalt utsende og pioneer innmat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Bilde av innsuget ferdig Angrer ikke på at ESS ble lakkert isteden for vanlig klistremerke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Kanskje et dumt spørsmål, men var du i enebakk idag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå