Gå til innhold

Nautiluz E92 M3 ESS VT2-600


Nautiluz
 Share

Anbefalte innlegg

En kamerat av meg hadde lakkert noen parkpærer i solskyggen på en scania trekkvogn. Når han reiste fra Berger om kvelden ble han stoppet av ikke mindre enn to uniformerte politibiler ute på E6, med streng beskjed om at han fikk kjøreforbud inntil de var fjernet. Dette vet jeg stemmer.

Men andre tilfeller har ikke jeg hørt om. Hadde blå på både en E39 og en gammel ford jeg hadde, men har aldrig blitt inntauet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått på Michelin PS2 rundt om endelig fått byttet ut continental driten! Nå sitter det 305/25 (5mm spacer) bak og 255/30 (10mm spacer) fremme. Problemet nå er at ABSén ikke slår inn lengre!! Enda godt det kommer nye skrubbere i posten snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener Xenon burde være mellom 4000-6000K, parklys kan være gule eller hvite, eller en mellomting.

Ser noen som kjører rundt me grønne parklys (kraftige LED pærer), de vil nok ikke komme godt ut av en kontroll.

Tror de blå AE vil måtte fjernes desverre etter en kontroll.. Eventuelt tas det i en PKK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parklys skal være hvite forover! Les bed kjøretøy-forskriftene gutt!

Men siden denne bilen er svensk registrert, så tror jeg ganske sikkert du slipper litt lettere unna.

At pkk gidder å bry seg med farge på pærene, betviler jeg sterkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parklys skal være hvite forover! Les bed kjøretøy-forskriftene gutt!

Men siden denne bilen er svensk registrert, så tror jeg ganske sikkert du slipper litt lettere unna.

At pkk gidder å bry seg med farge på pærene, betviler jeg sterkt.

Kanskje på nye biler ja, men forskriftene gjør jo ikke slik at en helt orginal bil fra midt 90-tall kjører rundt med ulovlige parklyspærer fordi de er gule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir feil å si de er gule. Det er vanlige halogenlamper du mener, og de er ikke ulovlige.

Du skrev hvite eller gule, og ja gule er ulovlige. Men selvfølgelig ikke halogen pærene.

Kanskje, er jo vanlige halogen-gult jeg tenker på. Slik gulfarge (sånn ca) som har vært standard AE lys hos BMW siden 5-serien fikk det i E39.

Men la oss nå ikke stjele tråden helt :)

Sinnsyk M3 du har Nautiluz!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da vurderer jeg å prøve røde AE se hvor lenge purken tåler det :P

Har vært en uke i tyskland nå. Vært innom Syndikat treffet godt over 3000 Bmw der i år. Ringen og welt har vi også vært på. Så skal lage en større tråd om turen senere. Over 2000 bilder er tatt og ganske mange minutter med film :D

Her ett bilde fra treffet på fredag det var over 1km kø for å komme inn :) Bedre bilder fra lørdagen kommer, syyyk størrelse på dette treffet!!

j8uedzzi21y5vuzq7zq1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...