Nautiluz Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Nope, ikke i dag. Drar på gatebil i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 neinei, finnes flere av den;) Da sees vi der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 neinei, finnes flere av den;) Da sees vi der Æsj ja, den må lakkes snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Bøllete med røde AE også. Gleder meg til å se bilder/film fra BMW-syndikat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 Denne uka kommer bremser og muligens coilover... Ellers så har jeg hatt denne doningen på besøk ett par dager og gjort litt oppgraderinger.. Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 Har fått noen ferdig redigerte bilder fra Stian som jeg tenkte jeg kunne dele. Fant en gammel tøff bygning når vi var i tyskland. Så det ble litt bilder av bilene der. Også ett par sammen med en ganske så lik M3 vi fant på en bensinstasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Kanonrå bil! Du kan svare i den her tråden og.. http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/Nautiluz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Denne uka kommer bremser og muligens coilover... Ellers så har jeg hatt denne doningen på besøk ett par dager og gjort litt oppgraderinger.. Før: [ Bilde ] [ Bilde ] Etter: [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Så bedre ut uten stigtrinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Uten stigtrinn med delvis lakkerte skjørt. M6 frontfanger uten kurvelys og større luftinntak. M6 diffusor og en liten "vinge" på bagasjelukket. Jeg veiset også på nye endestusser og kappet hull i fangeren og la på "vovolist" Ble ganske nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Hoho!!! Endelig blir det litt oppdateringer på biler ikke bare bilder! I dag kom det en pakke på 85kg Dette blir en sen natt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 Nye skrubbere.. Ser kanskje ut som en Ipad...? 8fremme og 4bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 De var noe gromme ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Spørsmålet er vel om det er en ipad1 eller 2.. Heftige bremser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Saaaatan, for noe ville bremser! Du kommer til å øke rynkeutviklingen med flere år når du trår på bremsen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 Har ikke testet dem mye i dag. Men merker at dem er 5kg lettere enn orginale når det svinges litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå