Gå til innhold

Nautiluz E92 M3 ESS VT2-600


Nautiluz
 Share

Anbefalte innlegg

Har kommet oss så godt det er mulig etter brannen. Ikke akkurat gøy å miste alt en eier og har pluss husdyr som egentlig er det værste for vår del hvertfall. Meste annet går jo ann å erstatte.

Har bestilt nytt lys til ringene:

ML_01.jpg

Nye intr pærer.

ML_04.jpg

Og keyhold cover til fører siden.

ML_02.jpg

Synes bilen brummer godt sann som den er nå, så det blir ikke noe eksos oppgradering før

vi får flyttet bor i en midlertidig leilighet på byggefelt. Passer seg ikke med Meistershcaft her hehe.. Men håper på å få på no andre sommerfelger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Dagens opptur var at delene fra bimmian hadde kommet. Men det fort en liten nedtur da jeg fant ut at jeg hadde bestilt feil pærer. Skulle egentlig ha hvite, men ble blå. :( Så om noen er intressert i blå så selges dem jeg har veldig lite brukt. Passer til E92,E93,E82,E60 LCI,E87 Facelift,E90 M3, E90 LCI (with OEM Xenons),E70,E71.

7s5twnqhxkpipz1t7ezi.jpg

8ftsiwqe6fg2up571ukx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen som har fjernet ding dong greiene som kommer om en ikke har på seg beltet? Får jo nesten volvo følelse av det! Er det noe BMW kan programere om?

Om det ikke kan programeres så kan du ta den kablene som går til beltefeste og koble den til jord, da forsvinner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...