Nautiluz Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2010 Min var ferdig innkjørt og litt til er en 08 mod. Så er ikke så ny som din En utrolig maskin, hva turtall må du holde deg under nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSA Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Ideelt sett under 5500. Å dra den litt lenger av og til skader neppe, men ikke over 7000 i alle fall. Har 750 km på telleren nå.. Så du har droppet tanken på eksos? Jeg vurderer litt frem og tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2010 Har vel ikke helt droppet tanken. Får sjekke litt med naboene hehe.. Er bare Meisterschaft som frister egentlig. Bråker endel men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Utolig at folk kan klare å rygge på en bil som står parkert helt alene på parkeringen! Så nå blir det vel nylakkering av front fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Utolig at folk kan klare å rygge på en bil som står parkert helt alene på parkeringen! Så nå blir det vel nylakkering av front fangeren. uheldig du var da kjipt når slikt skjer, SPESIELT med en slik bil, men det blir bra når du får orden på det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Ikke sikkert de så den i snøen pga fargen? Neida...Alltid surt når sånt skjer. Kanskje smelle på en liten leppe e.l når det alikevel må lakkes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Vet ikke om det er noen andre frontfangere som er sprekere. Vorsteiner har jo bare en karbon leppe som er tillegg. Kan jo kanskje lakke denne hvit. http://store.bimmerperformancestore.com ... oiler.aspx Er tydeligvis vanskelig å se meg uansett om jeg har sort eller hvit bil. Ble meiet ned av en lastebil når jeg hadde sort bil, var riktignok på våren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Vet ikke helt om jeg liker den når den er hvit heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sokki88 Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Synd og høre Michael , skal jeg hjelpe deg finne den jævelen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Han var grei og sto ved bilen og gnidde skit og stein utover frontfangeren for å finne ut hvor dyp ripa hva. Så da lagde han noen til.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 hei hei hei. Jeg studerte ikke taket på bilen da jeg satt meg inn. Var derfor jeg fåreslo å lakke taket svart. Svart tak på hvit bil er jo tøft. Jeg viste vel ikke at taket var i carbon. Men må si jeg ble ganske overrasket over bilen. Tøff lyd ved pådrag. Og fy som bilen dro. Selv med antispinn og litt glatte vinter veier. Røska bra den bilen selv om nautiluz var ny i bilen og litt forsiktig med gassen. Gratulerer igjen. Håper jeg også kan bli svensk snart og få meg en M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Huff huff huff. Kjipt når sånt skjer med en såpass grom børse!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Nydelig bil ! Muligens off topic, men kvifor blir M3 levert uten tåkelys egentlig? Er dette ein option? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 har du sett. steike for en fantastisk flott bil du har fått deg! nå liker jeg deg ikke lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 GROMT! Skikkelig flott bil dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå