Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

En ting er at de vil skyte krekar, det gjør forsåvidt ikke noen for meg om den kjeltringen hadde fått en kule i tinningen!

Men å sette fyr på en flott BMW er rett og slett sadistisk, kunne det ikke heller ha vært en Mercedes eller en Toyota Prius. Håper gjerningsmannen blir tatt, ikke fordi han skyter på en terrorist(som selv har hundrevis av liv på samvittigheten) men for skadeverk på en BMW :evil:

Skrevet

Det hadde blitt et hel**tes baluba og skikkelig Texas om de hadde truffet, og det er det ikke mange som hadde vært tjent med. Jeg vil nok tro han forlater landet til slutt, men jeg mener horisontal stilling er feil måte å frakte ham ut og at det sender helt feil signaler.

Skrevet
Det hadde blitt et hel**tes baluba og skikkelig Texas om de hadde truffet, og det er det ikke mange som hadde vært tjent med. Jeg vil nok tro han forlater landet til slutt, men jeg mener horisontal stilling er feil måte å frakte ham ut og at det sender helt feil signaler.

Det var da svært så politisk korrekte vi er i dag da. "Sender ut feil signaler"?

Krekar og vennene hans hater alt vi i vesten elsker, og hadde det vært opp til dem hadde vi levd i huler utenfor slottet til en av disse apene. Endel muslimer gir en lang f i hva slags signaler de sender ut, de står for det de mener uten å virke veike. I motsetning til mange vestlige som er så opptatt av å være politisk korrekt at det kan bli vår undergang på lang sikt.

Mannen burde vært avlivet, da hadde vi tatt et skikkelig standpunkt og fått mer respekt av diverse muslimske organisasjoner som ser på oss som en gjeng med kyllinger.

Skrevet

Hadde vi sendt han ut av landet hadde nok myndighetene der nede gitt han en passe straff (type dødsstraff) og ikke gitt han hundretusener i støtte som et visst annet land :roll:

Det går an å bli for snill også. Folk for stå for det de har gjort og ikke rømme til Norge og bruke av skattepengene mine! :evil:

Skrevet
Det der var nok ingen små hobbykriminelle tror jeg ikke :lol:

Var da heller ikke noen proff jobb. Da hadde han vert dau, uten tvil. Men tviler på at det var noen som satt å drakk og fant ut at "Hei, vi stjæler en bmw, drar å skyter litt mot Krekar, også setter vi fyr på den noen 100 meter bortenfor".

Skrevet

Er bare og krysse fingra for att neste persjon som prøver og treffe mullaen er litt mer velykket med skuddene sine da.. Men krysse også fingrene for att de stjeler en annen type bil!

Skrevet

Denne Krekar farsen er jo et perfekt eksempel på den totale ansvarsløsheten som hersker i regjeringskontorne. Pingler hele gjengen.

Den som evt putter noe gjennom skallen på Krekar kommer til å bli veldig berømt og rik, samtidig som han må leve resten av livet sitt under overvåkning og frykt.

Det virker som frøken Jensen har mer baller en resten av stortingsgruppen til sammen. Det er rimelig tøft bare å tørre å si at man hadde kastet Mullaen ut innen x-antall dager på offentlig fjernsyn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...