Alpejohn Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Hei, Kom over en bil i en anonse i utlandet med noen felger jeg likte. Noen som vet hvilke merke/modell dette er, og eventuelt hvor man får kjøp dem i Norge om dem fortsatt selges? Mvh, Fredrik
Rabies Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Er ikke det der breyton magic? Edit: Nei det er det ikke Ligna på en krysning av vision og imagine... Men breyton tror jeg i hvertfall det er.
Alpejohn Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Skrevet Januar 26, 2010 Hvor selger dem disse merkene da? Noen som vet? Ja, syns dem var ganske rå
bmwkizn Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Hvis bildet kommer fra en annonse, så er det jo bare å sende en mail til selger og høre
Alpejohn Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Skrevet Januar 26, 2010 Hvis bildet kommer fra en annonse, så er det jo bare å sende en mail til selger og høre Det skulle jeg sef. ha gjort, men tenkte ikke på det når jeg lagra bildet Men kan jo søke å se om den fortsatt ligger til salgs Men tar fortsatt i mot tips da
Lars89 Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Dette er rondell 0021 ja. Kan evt være originalutgaven av en felg Rondell har kopiert. Knalltøffe felger
Alpejohn Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Skrevet Januar 26, 2010 Rondell 0021 ser mer likt ut ja Men finner ingen som forhandler disse i Norge Noen som har noe tips?
dutten Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 http://www.dekkshop.no/ disse har ser det ut til
Alpejohn Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Skrevet Januar 27, 2010 http://www.dekkshop.no/disse har ser det ut til Ringte nummeret på siden deres, men dem var vist konkurs. Og han viste ikke om noen som forhandlet Rondell i Norge Kan dem være ute av produksjon montro? Håper ikke det
PIIIPower Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 Utifra sidene til Rondell er den ute. første felgen heter 0022..
-Anders- Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 rondell/rh er konkurs.. så ikke lett å få tak i med mindre du finner på bruktmarkedet. Vet ikke om det er en kopi av av breyton vision, men de ligner, bortsett fra at rondell sine har 2 spiler mindre.
Alpejohn Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Skrevet Januar 29, 2010 rondell/rh er konkurs.. så ikke lett å få tak i med mindre du finner på bruktmarkedet. Vet ikke om det er en kopi av av breyton vision, men de ligner, bortsett fra at rondell sine har 2 spiler mindre. Var de der jeg fant først da jeg lette. Veldig fine da, så er et alternativ Blir nåk vanskelig å skoge tak i orginale rondell 0021 vil jeg tro Noen som selger disse i Norge foresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå