Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da hadde jeg skaffet meg lappen også;) så da fins det enda en bmw på veien:O

-Joakim H

moedratoredit(mAZE): flyttet denne til rett sted, selv om denne egentlig skulle vært stengt. Dette er egentlig tulletråd materiale.

Skrevet

tenk om alle skulle lage ein gratulerer til meg jeg har fått lappen tråd på showoff forumet på bimmers ... =P

Uansett...gratulerer. Hugs; du har mindre erfaring enn du tror. Så ta det rolig.

Skrevet
hehe:P får ta og ligge litt bredt med x5'en til fattern seinere i kveld:) får vel finne meg en parkerings plass:)

6-26-07-bmw-x-5-crash-2.gif

Men gratulerer med lappen! :)

Tror jeg hadde kjørt fint og kost meg med lappen en stund før jeg testet ut de største stuntene..

Skrevet

Grattis så mye med lappen. Trenger ikke være lur for å få førekort. Men man er lur hvis man klarer å beholde den ;) Lykke til :)

Skrevet

Gratulerer med lappen! Utrolig deilig følelse å endelig være fri fra alle som skal sitte å passe på deg når du kjører :wink:

For all del lek deg og prøv deg fram på snøføret, men ikke vrak 3 biler første året sånn som jeg gjorde :roll:

Skrevet

Gratulerer med lappen! :D

Kjør pent og ta det forsiktig, ikke noe stas å ha uhell når lappen er fersk. Hvis du skal leke deg på en parkeringsplass så se opp for Politiet først, veldig mye PMS i politiet for tiden når det gjelder akkurat dette :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...