Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nydelig bil! Skikkelig anonym, den kan nok gi de fleste sjåfører med raske biler et aldri så lite sjokk.

Samtidig hadde det vært gøy å se en Touring bli breddet med M3-fangere, panser, det hele, som den E46 Sedan'en her på forumet. Men da ville nok prisen vært litt heftigere.

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Go for it!

Hadde uten tvil vurdert denne om finansene var i orden.

Tenk denne med ESS 700-kit :twisted:

Ganske sikker på at siden denne bilen er laget som bleie-express så holder de orginale 300+ i lange baner ;)

Tror faktiskt at 700-kittet hadde blir helt ulevelig med langs norske landeveier, selv om det helt sikkert hadde vært morsomt å ha.

  • 3 months later...
Skrevet

skjønner ikke helt denne diskusjonen om preface ikke xenon eller ikke osv, denne bilen har jo mpakke som eliminerer det vanlige utsendet uansett, og xenon står det den har

Skrevet
skjønner ikke helt denne diskusjonen om preface ikke xenon eller ikke osv, denne bilen har jo mpakke som eliminerer det vanlige utsendet uansett, og xenon står det den har

Den får ikke noe mer facelift selv om den har M-fanger og xenon. Den har fortsatt de gamle lyktene, nyrenee, skjermene og panseret, men det lar seg jo ordne om man er opptatt av det.

Her kan du sammenligne:

50_-2074744134.jpg

43_1094056318.jpg

(tilfeldig bilde fra Finn)

Skrevet

ok takk gunnar! :) de skulle ha ca 25 000 for å lage den til facelift, tror ikke det er verdt det etter min mening, skal man ha denne bilen er det motoren og smgen man betaler for, den er jo "ribba" for utstyr, syntes det er dårlig hehe at man har en familietralle uten isofix for eks, men gud så sugen jeg er på den fordet :)

Skrevet

Du betaler 250-300 for motor, girkasse, understell og godkjenning ja.

Om det er verdt det er det opp til deg å avgjøre. Jeg syns det er et kjempetøft konsept :D

Skrevet

Preface E46 er penere enn facelift på grunn av de bittesmå teite tåkelysene etter '01 mener nå jeg. Beste er en 320i fra 2000,med 170hk motoren og bare hive på original M-frontfanger på'n :)

Hiver du m-pakke på facelift så får du akkurat de samme tåkelysene som når du hiver m-pakke på prefacelift

Det vet da jeg også,jeg mente den vanlige utgaven..

Svarer jo bare etter tre måneder,så det er fremdeles aktuelt :P

Skrevet
ok takk gunnar! :) de skulle ha ca 25 000 for å lage den til facelift, tror ikke det er verdt det etter min mening, skal man ha denne bilen er det motoren og smgen man betaler for, den er jo "ribba" for utstyr, syntes det er dårlig hehe at man har en familietralle uten isofix for eks, men gud så sugen jeg er på den fordet :)

Ja, det koster fort litt. Det hjelper om du får tak i brukte facelift xenonlykter, de er veldig dyre nye. Finner du en bakskadet bil kan du ta skjermer, panser og nyrer også.. så er det bare lakkering. Men uansett facelift eller ikke er bare en bagatell på den bilen her. Det viktige er at de riktige tingene står i vognkortet, og det skal det jo gjøre på den bilen her. PS: Sjekk opp hva som er gjort med vektbegrensningene i bilen. Det har vært noe problemer med de små motorvariantene og ombygging på grunn av tillatt totalvekt og dermed nedregistrering på antall sitteplasser osv. Du bør finne ut hvordan de har fått ordnet det, om de har fått økt tillatt totalvekten eller hvordan det ordnet seg.

  • 2 weeks later...
Skrevet

Ganske sikker på at siden denne bilen er laget som bleie-express så holder de orginale 300+ i lange baner ;)

Correctemundo :D Den er bygget etter kreativ problemløsning fra SSP sin side da vi plutselig trengte stasjonsvogn :wink:

Men har begynt å kjøre såpass mye i jobben+ pendling til/fra hytta i helgene nå at nyere diesel stv er å foretrekke+ at det er kjipt å kjøre på en sånn bil mye km. Så får jeg heller kombinere det med en bil nr 2 som IKKE går på diesel hehe.

Må si jeg er veldig sjarmert av smg etter å ha kjørt denne bilen en stund. Snill som en 320 når familien skal på tur, og hissig som en M3 når man skal ut og ha litt "kvalitetstid" alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...