edition Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Som topic sier, så lurer eg på; hvor mangen Alpina D3`er det går med norske skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Tja; nå er det 2 til salgs på finn.no (#011 og #???) - ToreDiesel her på forumet har en (#092?) - AutoZentrum i Oslo hadde en i utstilling (#083) og det går en touring i Mo i Rana; så da er det minst 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Er den touringen du tenker på svart, RZ registrert, #59, med ca 117 000 km på telleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Som topic sier, så lurer eg på; hvor mangen Alpina D3`er det går med norske skilt? Hvorfor lurer du på det foresten? Vurderer du å skaffe en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 Går vel med planene om det ja... Men det måtte da blitt en touring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Jeg vil tro at det er oppunder 10 stk i allfall, har faktisk sett en god del og det går en sedan i mitt nærområde også(som jeg faktisk har kjørt) Men likevel så er det jo en meget skjelden bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 Alpina har alltid fasinert meg, så ser for meg at det må bli det nå. Noen med kjennskap til den sorte Touringen #59 her da? 200 dieselhester er ikke akkurat kjedeli å kjøre med kan eg se for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 200 dieselhester i en E90 med 6 trinns manuellkasse er ikke kjedelig å kjøre nei. Selv om jeg var forholdsvis godt vant med den forrige bilen min, som var en 2002 530 diesel med manuellkasse, så ble jeg imponert over denne dieselfireren. Man har faktisk igjen litt drag i 6. giret også Du klarer nok å spore eier av denne bilen ved hjelp av reg.nr i annonsa som jeg har linka til under her. Annonsa har gått ut på dato, men mulig det er samme eier på bilen ennå. Litt høy km i forhold til årsmodell kanskje, men ser ut som en fin bil. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... Id=1544544 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 En på jobb var å så på den #11 som ligger ut på finn. Blå sedan. Han ble nektet NAF-test av selger, og det var noe annet han ikke fikk helt til å stemme. Så han lot vær å kjøpe den. Rart at han ble nektet naf-test, med mindre det er noe galt med bilen synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 En på jobb var å så på den #11 som ligger ut på finn. Blå sedan. Han ble nektet NAF-test av selger, og det var noe annet han ikke fikk helt til å stemme. Så han lot vær å kjøpe den. Rart at han ble nektet naf-test, med mindre det er noe galt med bilen synes jeg. Høres litt rart ut med tanke på at han har gått ned en god del i pris siden sist den lå ute for salg. Skulle tro det var verdt en NAF test hvis han virkelig vil kvitte seg med bilen. Mulig det er annen eier på bilen nå, i samme familie. Her er den "gamle" annonsen: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... Id=1544544 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Er den touringen du tenker på svart, RZ registrert, #59, med ca 117 000 km på telleren? Nope - touringen i Rana er blå http://www.bmwccn.no/nordland/Medlemsbiler/Bard-Arne_Martinsen/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 Så da er det 2 stk e91 vi vet om... Og 6-7 e90?? Den svarte touringen #59 er i mitt eie... Var litt tilbakeholden med info, pga eg ikke hadde fått henta den hjem før i går... Men nå står den trygt og godt på tunet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 får gratulere med et stk moro bil da edition prøvde en D3 i sommer som var og er absolutt en god bil og kjøre husker dog ikke nr på denne men den var sølvgrå og var eid av en på østlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Er litt spent på hvor lenge det går før det dukker opp en E92 Alpina D3 med Bi-turbo her inne Gratulerer med fin bil Edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 kompis av meg som bor ett par mil unna er i farsund har en svart sedan d3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå