Gå til innhold

Hvor mangen D3`er det med norske skilt?


edition
 Share

Anbefalte innlegg

Tja; nå er det 2 til salgs på finn.no (#011 og #???) - ToreDiesel her på forumet har en (#092?) - AutoZentrum i Oslo hadde en i utstilling (#083) og det går en touring i Mo i Rana; så da er det minst 5 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200 dieselhester i en E90 med 6 trinns manuellkasse er ikke kjedelig å kjøre nei. :)

Selv om jeg var forholdsvis godt vant med den forrige bilen min, som var en 2002 530 diesel med manuellkasse, så ble jeg imponert over denne dieselfireren.

Man har faktisk igjen litt drag i 6. giret også :wink:

Du klarer nok å spore eier av denne bilen ved hjelp av reg.nr i annonsa som jeg har linka til under her.

Annonsa har gått ut på dato, men mulig det er samme eier på bilen ennå. Litt høy km i forhold til årsmodell kanskje, men ser ut som en fin bil.

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... Id=1544544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En på jobb var å så på den #11 som ligger ut på finn. Blå sedan.

Han ble nektet NAF-test av selger, og det var noe annet han ikke fikk helt til å stemme. Så han lot vær å kjøpe den.

Rart at han ble nektet naf-test, med mindre det er noe galt med bilen synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En på jobb var å så på den #11 som ligger ut på finn. Blå sedan.

Han ble nektet NAF-test av selger, og det var noe annet han ikke fikk helt til å stemme. Så han lot vær å kjøpe den.

Rart at han ble nektet naf-test, med mindre det er noe galt med bilen synes jeg.

Høres litt rart ut med tanke på at han har gått ned en god del i pris siden sist den lå ute for salg. Skulle tro det var verdt en NAF test hvis han virkelig vil kvitte seg med bilen.

Mulig det er annen eier på bilen nå, i samme familie.

Her er den "gamle" annonsen:

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... Id=1544544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...