joachim sørlie Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 La oss holde oss litt serriøse her nå
SSM Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Fant det perfekte buret nå i stad! Tror det hadde blitt pent i E30M3en, i bilens farge...tror jeg, eller nogaro silver.
joachim sørlie Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Du kan ta en titt på buret mitt og tippe hvor mye jeg ga, leverte bilen, henta den ferdig med innsveisa bur, alt ferdig.. Tipp på pris
SSM Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Jeg skal ha skrudd bur, så det er vel lite relevant uansett
DreRacing@ Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 skaff deg heller ett bur som går gjennom dashbordet og ikke rundt på den måten der
BMW E30 325 Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 skal med buret da ? er jo ikke godkjent til noe særlig bruk i norge, når det er skrudd og bøyd ved a stolpen.
SSM Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Tenkte å få litt mer vekt i bilen.....hva tror du jeg skal med et bur??? Dette er jo ikke akuratt en løpsbil som skal linsensieres og kjøres løp med.
DreRacing@ Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 ser så jalla ut da det ikke går gjennom dasj, men uansett min mening, ikke din
joachim sørlie Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 det man skal med bur er vell kanskje at det skal gjøre deg " sikker"... ikke for vekt..
jorg1s1 Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 skal med buret da ? er jo ikke godkjent til noe særlig bruk i norge, når det er skrudd og bøyd ved a stolpen. Skrudd bur er vel perfekt for en grombil med alt på stell ellers (godkjent) og som er en tur på bane i ny og ne. Helbur får han jo ikke godkjent uansett for veibruk og blir noe herk hvis man blir stoppet i teknisk (hvis det er sveiset). Og selv om man ikke kvalifiserer deg noe mer til racing-/drifting-serier med skrudd bur så hjelper det jo på sikkerheten og man har mulighet til å ta det inn og ut...
Thunegutt Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Sjekket opp i Wavetrac? Samme prinsipp som Quaife, men kanskje hakket vassere... hmm, vanskelig når det er så mye å velge mellom
Yngvejos Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Du har ikke vurderte et halvbur istedet siden du bruker bilen mye (mest?) på vei? Mine tanker om bur i en gatebil er at sjansen er vel så stor for at man slår hodet i et rør (burpolstring blir også hardt mot hodet og gir enda mindre plass) og blir skadet ved en kollisjon som at man blir reddet av buret når man kjører på vei uten hjelm. Føler at et halvbur blir mer brukervennlig i en gatebil da det kan redde takhøyden hvis man ruller uten at det er fare for å slå seg ihjel på det.
joachim sørlie Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Du har ikke vurderte et halvbur istedet siden du bruker bilen mye (mest?) på vei?Mine tanker om bur i en gatebil er at sjansen er vel så stor for at man slår hodet i et rør (burpolstring blir også hardt mot hodet og gir enda mindre plass) og blir skadet ved en kollisjon som at man blir reddet av buret når man kjører på vei uten hjelm. Føler at et halvbur blir mer brukervennlig i en gatebil da det kan redde takhøyden hvis man ruller uten at det er fare for å slå seg ihjel på det. +1.. Halvbur i gatebiler Helbur i banebiler..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå