SSM Skrevet November 8, 2011 Forfatter Skrevet November 8, 2011 Jeg gir en eventuell kjøper muligheten til å få en ønsket farge på senter, hva i alle dager er problemet med det? Skal jeg få 25000 av noen som helst før de er ferdig? Nei. Er jeg desperat etter å selge? Nei. Er felgene verdt 25000 når de er ferdig? Ja. Hvor man kan få tak i felger billigere og alt det der driter jeg i, vil man ha andre felger så er det bare å kjøpe det. Mange av de felgene man finner til salgs har fått polert kant og nye skruer, jippi! Hva med resten av felgen? Når jeg fikk Mitoene fra Felgen-Garage ble jeg sjokkert og skuffet over at innerringene ikke var lakkerte på ny. At det går an å lage så mye svada ut fra noen felger som blir fikset opp.
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Fælt så folket hakka på larsen då, att han er nebbete i andre sine tråder skal vel ikkje han få konsenkvenser av vel ?
e30 tic Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Når jeg satt å rekna med frakt og moms på deler fra utlandet så fant jeg ut at det ikke var så stor forskjell at det var verdt bryet med å veksle 1000 e-mails for å få rett deler osv. Pengene får jeg igjen uansett. På Ebay fant jeg ikke skruer som var slik jeg skulle ha, de hadde bare lange skruer. handlet du hos P&R nå? Håper du er heldig og får riktig første gangen, var ekstremt mye mailing frem og tilbake når eg handlet derifra den gangen med Rs'ene, fikk feil senterdeksler ennå jeg oppga bbs delenr, mener jeg fikk feil sentermuttere, ventilene manglet og lev tiden var flere måneder lengre enn hva som ble sagt først når jeg bestilte. har fortrengt hele greie nå ettersom hjula er ferdige for lengst Flegene blir nok bra di!
thomascr Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Fælt så folket hakka på larsen då, att han er nebbete i andre sine tråder skal vel ikkje han få konsenkvenser av vel ?
|Ole| Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Fælt så folket hakka på larsen då, att han er nebbete i andre sine tråder skal vel ikkje han få konsenkvenser av vel ?
Dirty Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Fælt så folket hakka på larsen då, att han er nebbete i andre sine tråder skal vel ikkje han få konsenkvenser av vel ? Vær mot andre sånn du vil andre skal være mot deg
Morty999 Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Fælt så folket hakka på larsen då, att han er nebbete i andre sine tråder skal vel ikkje han få konsenkvenser av vel ? Vær mot andre sånn du vil andre skal være mot deg
Yngvejos Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Når jeg fikk Mitoene fra Felgen-Garage ble jeg sjokkert og skuffet over at innerringene ikke var lakkerte på ny. Seriøst? Når jeg fikk Futuraene mine som kosta 1/3 av mitoene, var alt nylakkert.
mcnugget Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 herregud, larsen må vel få ta den prisen han vil for sine ting?!heilt utruleg at folk sitter her og skriver sånne kommentarar, selger bestemmer pris sjølv, om det blir solgt eller ikkje viser tida..uten at nokon skal skrive frekke kommentarar heile tida
Ullsokk Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 Hallo? Er du hemmelig forelska i Larsen eller?
Øyvind L. Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 Hallo? Er du hemmelig forelska i Larsen eller? HAHHA. Sløveste kommentaren på lenge her på Bimmers.
Thunegutt Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 Mye tull her nå! Skal vi heller holde oss til bilen... Har du noen planer/oppgraderinger i vinter Larsen?
MikaelR Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Snakk om forumprat! som en gjeng med 14år gammle jenta som krangla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå