Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg gir en eventuell kjøper muligheten til å få en ønsket farge på senter, hva i alle dager er problemet med det? Skal jeg få 25000 av noen som helst før de er ferdig? Nei. Er jeg desperat etter å selge? Nei. Er felgene verdt 25000 når de er ferdig? Ja. Hvor man kan få tak i felger billigere og alt det der driter jeg i, vil man ha andre felger så er det bare å kjøpe det.

Mange av de felgene man finner til salgs har fått polert kant og nye skruer, jippi! Hva med resten av felgen? Når jeg fikk Mitoene fra Felgen-Garage ble jeg sjokkert og skuffet over at innerringene ikke var lakkerte på ny.

At det går an å lage så mye svada ut fra noen felger som blir fikset opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg satt å rekna med frakt og moms på deler fra utlandet så fant jeg ut at det ikke var så stor forskjell at det var verdt bryet med å veksle 1000 e-mails for å få rett deler osv. Pengene får jeg igjen uansett. På Ebay fant jeg ikke skruer som var slik jeg skulle ha, de hadde bare lange skruer.

handlet du hos P&R nå?

Håper du er heldig og får riktig første gangen, var ekstremt mye mailing frem og tilbake når eg handlet derifra den gangen med Rs'ene, fikk feil senterdeksler ennå jeg oppga bbs delenr, mener jeg fikk feil sentermuttere, ventilene manglet og lev tiden var flere måneder lengre enn hva som ble sagt først når jeg bestilte. har fortrengt hele greie nå ettersom hjula er ferdige for lengst

Flegene blir nok bra di! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

herregud, larsen må vel få ta den prisen han vil for sine ting?!heilt utruleg at folk sitter her og skriver sånne kommentarar, selger bestemmer pris sjølv, om det blir solgt eller ikkje viser tida..uten at nokon skal skrive frekke kommentarar heile tida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...