Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Snakk om forumprat! :shock: som en gjeng med 14år gammle jenta som krangla #-o

+1 !!! Men nokk om d synes anonsen var seriøs jeg selv om prisen var stiv men for all del kjøpers marked;) lykke til med salg og frlgene blir nokk som ny etter denne ovehalinga, dette blir godt som nytt... ,, ellers da larsen planer for vinteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesj, er ikke mye planer...får se hvor mye penger man har rett og slett. Alle pengene felgene blir solgt for går i hvert fall i bilen da. Det som MÅ gjøres er å få bytta kryssene i mellomakslingen og få balansert den på ny, nye framdekk og ny radiator. Den skal også isoleres med Dynamat fra torpedoveggen og til baklyktene.

Det som jeg har lyst til å få til i løpet av vinteren er å få på E36M3 bremsene bak, sveise på camber/toe kit på bakstilling og Z3M/DTM forsterkninger på bærearmene, bytte alle bremserør, skrape den rein under å få epoxy grunnet den og legge på ny understells masse. Tenker også på nye felger, men da må Mitoene selges først.

Den er nå parkert for vinteren og skiltene skal leveres de nermeste dagene.

IMAG0208.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å tegne brann/tyveri mens bilen står lagret gjennom vinteren. Koster bare en 200-lapp i mnd'en eller noe. I tilfelle det skulle skje noe...

Den har full kasko til vanlig og kun brann/tyveri om vinteren når skiltene er levert. Koster litt over 3000,- i året, så blir rundt 1500 eller noe for det halve året.

Hva er det dynamat tingen da ?

Støydemping ja, det er visst jævla effektivt. Ser de bruker kun det på Overhaulin programmene. De er tynne, tåler en del varme og er lette å forme ette gulvet. Blir maks 10kg ekstra tipper jeg. Blir i det minste mye mer brukervennlig, nå går det så vidt an å snakke i telefonen i mens bilen blir kjørt.

Hva har du hatt på gulvet i garasjen mister?

Biltema to komponent gulvmaling...

Har du blødd på golvet ditt?

Hvis du ikke har noe sakelig å komme med så kan du holde deg til helvete utav tråden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å tegne brann/tyveri mens bilen står lagret gjennom vinteren. Koster bare en 200-lapp i mnd'en eller noe. I tilfelle det skulle skje noe...

Den har full kasko til vanlig og kun brann/tyveri om vinteren når skiltene er levert. Koster litt over 3000,- i året, så blir rundt 1500 eller noe for det halve året.

Ah ok. Jeg trengte ikke å levere skilta når jeg kun hadde brann/tyveri på M3'n, derfor jeg lurte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støydemping ja, det er visst jævla effektivt. Ser de bruker kun det på Overhaulin programmene. De er tynne, tåler en del varme og er lette å forme ette gulvet. Blir maks 10kg ekstra tipper jeg. Blir i det minste mye mer brukervennlig, nå går det så vidt an å snakke i telefonen i mens bilen blir kjørt.

Har sett at de har brukt de mattene på Overhaulin, men trodde det var pga all stereoen de putter i bilene. Vet du om det er noe vekt å spare kontra den originale støydempingen? Jeg må lette bilen min litt for å få godkjent med s50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah ok. Jeg trengte ikke å levere skilta når jeg kun hadde brann/tyveri på M3'n, derfor jeg lurte. :)

Jeg spørte om dette, men måtte visst levere inn skiltene. En gang tidligere jeg snakket med forsikring selskapet så sa de at det ikke var nødvendig. Men men, det positive med å levere skiltene er at man ikke får begge årsavgiftene samtidig :)

Voldsomt så hårsår du er i din egen tråd men du har da altids småting å nevne i andre sine tråder :P

Spørst hvem det kommer fra.

Har sett at de har brukt de mattene på Overhaulin, men trodde det var pga all stereoen de putter i bilene. Vet du om det er noe vekt å spare kontra den originale støydempingen? Jeg må lette bilen min litt for å få godkjent med s50.

Lyden forplanter seg gjennom vibrasjon som du vet, og desse demper vibrasjonene. I Overhaulin handler det sikkert mer om å holde lyden inni bilen, men de kler jo bilene inni selv om det er cabriolet ser jeg. Jeg fjerna jo ALT nå når jeg skulle godkjenne, og lyden inni bilen nå er forferdelig. Det går fint så lenge jeg kjører her hjemme, men skal jeg ligge å gnikke i 80 sonen eller mer så bråker det helt grusomt.

Jeg er også veldig glad i skikkelig stereo lyd i bilen, så for min del blir det vinn vinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spørte om dette, men måtte visst levere inn skiltene. En gang tidligere jeg snakket med forsikring selskapet så sa de at det ikke var nødvendig. Men men, det positive med å levere skiltene er at man ikke får begge årsavgiftene samtidig :)

Det samme har jeg fått beskjed om de to gangene jeg har levert inn skiltene.

Enig ang. årsavgifta, og samtidig drit kjipt at man ikke slipper unna med halv årsavgift hvis man henter ut skiltene før 1.juli. Hadde det vært 1.juni så kunne jo det faktisk ha vært høyaktuelt.

Skjønner ikke hvorfor de skal dele det opp sånn, samtidig som jeg skjønner det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...